ComArounds ”Zero Hero” har besøkt itSMF i Oslo

ItSMF er nord Europas største konferens for ITIL med 600 deltakere. Konferansen pågår den 13-14 mars. ComAround er på plass for fjerde året på rad och stiller ut sammen med vår samarbeidspartner SupportPoint. Årets tema er ”Human Touch with ITIL”.

Under messen har många vist intresse for Zero Level support og for vår senaste selvbetjeningsløsning ComAround Zero™. Mange har også blitt fornøyde for å se ComArounds egen ”Zero Hero” som viste seg rundt på messen og hhilste på deltakerne.

-  Stemningen er kjempebra og selskaper ber om å få se ComAround Zero™, sier David Aadne, Country Manager på ComAround Norway.

-  Bedriftene på messen er imponerte over alla nye muligheter som ComAround Zero™ gir, som for eksempel muligheten till innholdsstyringen av tjenseten som kan brukes på ulike områder, som intern Knowledgebase, public portal med mer.

• Webtjenester

• comaround zero
  • itsmf
  • zero level support

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

David Aadne

Country Manager +47(0)93269280