De nominerte selskapene for Self Service Awards 2012

For tredje år på rad arrangeres supportbransjens prisutdeling for nettbasert selvbetjening, Self Service Awards 2012. I dag ble det klart hvem som er årets nominerte bedrifter og organisasjoner. Vinnerne vil bli presentert på Cirkus, Kungliga Djurgården i Stockholm, den 25. oktober.

Self Service Awards er en årlig utmerkelse for de bedriftene og organisasjonene i Sverige, Norge og Danmark som lykkes best med å utvikle og effektivisere supportarbeidet gjennom nettbasert selvbetjening. Evalueringen for Self Service Awards 2012 er basert på prestasjonene til de bedriftene og organisasjonene som har benyttet seg av plattformen ComAround Self Service™ det siste året.

Film fra Self Service Awards 2011

Det deles ut priser i kategoriene Årets strategiske support, Årets migrering og Årets nykommer.

Her er årets nomineringer:

Årets nykommer

ABB AB
Rikspolisstyrelsen
STX OSV AS

Årets strategiske support

Linköpings Universitet
Peab Sverige AB
Volvia Försäkringar

Årets migrering

Borlänge kommune
Regeringskansliet
Region Halland

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du gå inn på www.comaround.no/selfserviceawards eller kontakte:

prosjektleder Self Service Awards 2012, ComAround
E-post: therese.w@comaround.se

• Entreprenørskap

• self service awards
  • våre kunder

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.