Tessera Union-triologien; Tessera Infused, Accord og Harmony

Forbo lanserer ny teppeflis – Tessera Harmony!

Forbo lanserer i høst ny kolleksjon under årets Tessera Union triologi. Tessera Union består fra før av designene Accord, & Infused, hvor siste tilskudd til serien er Harmony. Teppeflisene leveres i format 50 x 50 cm.

"Endelig lanseres Tessera Harmony, designet som kompletterer årets triologi. Nå kan designere og arkitekter "leke" med fargene og skape fine kombinasjoner i takt med dagens trender.", sier Raymond Sandvik, Salgssjef Norge & KAM Offentlig sektor.

Tessera Harmony er en teppeflis som med sitt myke, balanserte og varme design, har en struktur som ligner "malerstrøk". Resultatet er en teppeflis som passer ypperlig for områder som kontormiljø hvor produktivitet og ro er en viktig faktor for harmoni.

Harmony består av 12 farger, hvorav syv har samme farger som Tessera Infused og Tessera Accord. Infused har er et organisk mønster som passer bra sammen med de naturlig kryssende tverrstripene i Accord. Union kan også komplementeres med andre Tessera kolleksjoner, eller med Allura Flex LVT fliser for å skape et kreativt og stilig design.

De seks nøytrale fargene i Harmony kolleksjonen går ton-i-ton med de seks andre aksentfargene, og kan derfor enkelt benyttes for å skape soneinndelinger for dybde og markering.

Sammen skaper kolleksjonene i Union-triologien kreative designmuligheter hvor fargene er selektivt utvalgt etter dagens trender, med formål å kunne kombineres med moderne og lekre vegg- og interiørdetaljer fra andre interiørleverandører – for eksempel møbler, gardiner og maling. Se eksempelvis fargekartet til Jotun for inspirerende kombinasjoner mellom Tessera Harmony og ulike "trendy" veggfarger.

Vi har som visjon å bli en global ledende samarbeidspartner ved å tilby bærekraftige løsninger for våre kunder, og skape bedre omgivelser for alle mennesker enten de er på jobb, oppholder seg i sin bolig, er i aktivitet, slapper av, lærer eller leker.

Besøk Forbo Norge For mer informasjon om Forbo Flooring Systems, eller send e-post til info.norway@forbo.com.

Raymond Sandvik

Pressekontakt Salgssjef Norge & KAM offentlig sektor Salg +4790026367 LinkedIn

Creating Better Environments

Forbo Flooring Systems er en global markedsaktør innen linoleum, prosjektvinyl, teppefliser, Flotex flokkede gulv, Coral inngangssystemer og vinylgulvbelegg. I tillegg til gulvbelegg utvikler, produserer og markedsfører Forbo et komplett utvalg av profesjonelle serviceprodukter. Alle Forbo-produkter kombinerer høye nivåer av funksjonalitet og holdbarhet. Forbo Flooring Systems er forpliktet til miljømessig ansvarlig produksjon og vidtrekkende kundeservice. Forbo Flooring er en del av den sveitsiske Forbo Group og eier tjue fabrikker og filialer i 32 land over hele verden.