Marmoleum Concrete: 3758 shale

Trå inn i moderne natur med fornyelsen av Marmoleum Solid

Forbo Flooring Systems, en global leder innen innovative gulvløsninger, er stolt av å introdusere fornyelsen av Marmoleum Solid-kolleksjonen. Denne nyskapende kolleksjonen kombinerer sømløst naturens skjønnhet med banebrytende moderne teknologi, og tilbyr et bærekraftig og moderne designgulv som passer for en sunnere og mer miljøbevisst livsstil.

Marmoleum Solid: Fremtidens bærekraftige gulv

Hva skjer når naturgulv og moderne teknologi smelter sammen og gjør hverandre sterkere? Da oppstår moderne natur. Dersom vi også legger til moderne design og farger; hva får vi da? Moderne natur med Marmoleum Solid.

Forbo's Marmoleum Solid-gulv er ikke bare et gulv. Det representerer et bærekraftig valg som fremmer både din livsstil og vår planet. Med sin klimapositive tilnærming, fra vugge til port (uten klimakompensasjon) og bruk av opptil 98 % naturlige råvarer, inspirerer det til bærekraftig design.

En sirkulærklar løsning for morgendagens verden

I en verden der planetens ressurser raskt blir minker i høyt tempo, skiller Marmoleum seg ut som en sirkulærklar gulvløsning. Den er i tråd med prinsippene for en sirkulær økonomi, da den er utviklet og produsert for å bli resirkulert og gjenbrukt, og dermed minimerer avfall og reduserer karbonutslipp.

Introduksjon av den oppdaterte Marmoleum Solid-kolleksjonen

Forbo Flooring er begeistret av å kunngjøre den oppdaterte Marmoleum Solid-kolleksjonen med moderne farger som bryter fri fra de tradisjonelle normene. Kolleksjonen inkluderer designene Walton, Cocoa, Concrete og Piano og tilbyr enkle, men vakre alternativer som gir ethvert rom en moderne preg.

Gjør en positiv forskjell med Marmoleum Solid

For de som søker et gulvalternativ som kombinerer estetikk og miljøansvar er Marmoleum det idéelle valget. Trå inn i moderne natur med Marmoleum og gjør en positiv forskjell på dine omgivelser.

Fra levende farger til moderne design, inviterer Marmoleum deg til å skape rom som ikke bare ser bra ut, men som også føles bra. Velkommen til et miljøvennlig og komfortabelt rom der du kan leve, jobbe og slappe av med god samvittighet.

Vi har som visjon å bli en global ledende samarbeidspartner ved å tilby bærekraftige løsninger for våre kunder og skape bedre omgivelser for alle mennesker enten de er på jobb, oppholder seg i sin bolig, er i aktivitet, slapper av, lærer eller leker.

Besøk Forbo Norge for mer informasjon om Forbo Flooring Systems, eller send e-post til info.norway@forbo.com.

Raymond Sandvik

Pressekontakt Salgssjef Norge & KAM offentlig sektor Salg +4790026367 LinkedIn
Sophie Vik Westre

Pressekontakt Salgs- og markedskoordinator PR & markedsføring LinkedIn

Creating Better Environments

Forbo Flooring Systems er en global markedsaktør innen linoleum, prosjektvinyl, teppefliser, Flotex flokkede gulv, Coral inngangssystemer og vinylgulvbelegg. I tillegg til gulvbelegg utvikler, produserer og markedsfører Forbo et komplett utvalg av profesjonelle serviceprodukter. Alle Forbo-produkter kombinerer høye nivåer av funksjonalitet og holdbarhet. Forbo Flooring Systems er forpliktet til miljømessig ansvarlig produksjon og vidtrekkende kundeservice. Forbo Flooring er en del av den sveitsiske Forbo Group og eier tjue fabrikker og filialer i 32 land over hele verden.