IVECO hever nivået på kundenes digitale opplevelse med den nye IVECO ON-portalen og appen Easy Way

Den nye IVECO ON-portalen og tilhørende app gir enkel adgang til det omfattende programmet av IVECOs oppkoblede tjenester og introduserer forbedringer til kundens brukeropplevelse med avansert teknologi og nye egenskaper.

IVECO har også introdusert forbedringer til Easy Way-appen for IVECO S-WAY med ny design og en mer brukervennlig sjåføropplevelse.

IVECO lanserer den nye IVECO ON-portalen som gir enkel adgang til merkets utvidede tilbud av oppkoblede tjenester som er utviklet for å hjelpe kundene å administrere bilflåtene og forretnings-effektiviteten, samt å gjøre sjåførens liv på veien lettere.

Den nye portalen er blitt utviklet for å gi en sømløs opplevelse med enkel navigering og for å introdusere forbedringer og nye widgets. Under utviklingen er det gjort bruk av avansert teknologi og kunnskapen til teamet av digitale eksperters. IVECO ON-appen er også blitt oppdatert med nye egenskaper.

Fabrizio Conicella, Global Head of Digital & Adv Technology Commercial and Specialty Vehicles, uttaler: “Vi utviklet den nye IVECO ON-portalen basert på tilbakemeldinger og forslag som vi fikk fra våre kunder. Dette gir et enkelt berøringspunkt som gjør at man når alle våre tilkoblingsaktiverte tjenester med fingertuppene. Foreksempel kan bileierne raskt og enkelt få tilgang til trendene i kjøretøyenes ytelse og drivstofforbruk for å identifisere mulige tiltak som kan gjøres for å forbedre de totale driftskostnadene. Med appen kan sjåførene enkelt få tilgang til alle digitale tjenester som gjør hverdagen lettere og hjelper dem på veien, som kjørestilevaluering og tjenester for fjernassistanse, samt fjernaktivering av de fleste førerhusfunksjoner.”

Forbedringer av brukeropplevelsen inkluderer forbedringer orientert mot en enkel, intuitiv navigering, en forenklet registrerings- og aktiveringsprosess, samt opprettelse av en egen seksjon for å administrere tillatelser knyttet til fjernbetjening av førerhusfunksjoner.

Den nye IVECO ON-portalen har også forbedringer som bidrar til sikrere kjøring ved å utnytte nye nøkkelindikatorer basert på kjøretøyets ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – avanserte sjåførassistanse-systemer). Denne oppgraderingen tar sikte på å forbedre rapportene som er generert for å hjelpe sjåførene med å skaffe seg en sikker kjørestil og bileieren med å fremme en trygg kjørekultur i bilflåten.

IVECO har oppdatert IVECO ON Easy Way-appen, som ble introdusert med den tunge IVECO S-WAY serien, med forbedringer i brukeropplevelsen, som forenklet registrering og innlogging, automatisk paring av kjøretøyet med Android og IOS mobile enheter, automatisk Wi-Fi tilkobling og intuitiv navigering.

IVECO ON: https://www.iveco-on.com/

IVECO er et selskap innenfor CNH Industrial N.V., en global leder innenfor kapitalvaresektoren, oppført på New York Stock Exchange (NYSE: CNHI) og på Mercato Telematico Azionario, organisert og styrt av Borse Italiana (MI: CNHI). IVECO utvikler, produserer og markedsfører et bredt spekter av lette, mellomtunge og tunge nyttekjøretøy, samt offroad lastebiler og andre offroad kjøretøy.

Det brede kjøretøyprogrammet inkluderer Daily, et kjøretøy som dekker 3 – 7,2 tonns segmentet, Eurocargo fra 6 – 22 tonn, samt det tunge segmentet over 16 tonn, bestående av Trakker (dedikert for offroad kjøring) og IVECO WAY-serien med landeveismodellen IVECO S-WAY foruten IVECO X-WAY til lettere anleggskjøring. I tillegg kommer merkenavnet IVECO Astra som dekker gruve- og anleggssektoren med tipptrucker og rammestyrte dumpere, samt spesialkjøretøy..

IVECO sysselsetter nesten 21.000 ansatte globalt. Selskapet har produksjonsenheter i 7 land i Europa, Asia, Afrika, Oceania og Latin-Amerika hvor det produseres kjøretøy med de mest avanserte teknologier. 4.200 salgs- og servicepunkter i mer enn 160 land sikrer teknisk støtte uansett hvor i verden et IVECO-kjøretøy er i arbeid.