Om veien ut

Om veien ut

En tankevekkende og gripende roman om den komplekse dynamikken mellom arbeidstaker og advokat i boken "Om veien ut".

Denne unike romanen tar leserne med på en emosjonell reise gjennom den intrikate verden av bruk av juss i arbeidslivet. Forfatteren gir oss et dyptgående innblikk i hvordan Bergliot, en ansatt i kirken, og hennes advokat, Christina, navigerer gjennom usannheter, nådeløse anklager, svik og de moralske og menneskelige utfordringene som følger med.

I "Om veien ut" utforskes også den dyrebare tilliten som utvikler seg mellom klient og advokat i møte med utfordringene de står overfor. Gjennom Bergliot og Christinas reise blir leserne vitne til den skjøre balansen mellom rettferdighet, personlig integritet og menneskelig samhørighet.

Forfatterens levende skildringer og engasjerende skrivestil tar leserne med på en fengslende reise, hvor de vil oppleve spenningen, dramaet og følelsene som oppstår når juss møter det virkelige livet. "Om veien ut" er en bok som vil røre lesernes hjerter og sette i gang dype refleksjoner om rettferdighet, lojalitet og livets mange veikryss.

Bli med og oppdag en historie som vil fange deg fra første setning til siste punktum. "Om veien ut" er nå tilgjengelig for kjøp, og vi oppfordrer alle til å lese denne gripende fortellingen som for mange vil etterlate et varig inntrykk.

Vi er et uavhengig forlag som ble grunnlagt i Sverige for vel ti år siden. Calidris drives av en lidenskap for litteratur og vi vil at våre bøker skal nå ut til så mange lesere som mulig. Vi holder til i trivelige lokaler på Høvik i Bærum, like utenfor Oslo.

Vi er stolte over alle talentfulle forfattere som vi har hatt gleden av å gi ut. Vi tror på fortellinger som berører og på de følelsene en historie kan vekke.

AnnKristin Espejord

Pressekontakt Press

Calidris – et forlag for de fleste

Sammen med våre forfattere gjør vi verden smartere, bedre og mer morsom å leve i. Calidris forlag drives av lidenskapen for litteratur og vi arbeider ut ifra en tradisjonell og velprøvd arbeidsmodell.
Vi ønsker å ha stor bredde på våre utgivelser og vi gir derfor ut bøker i alle sjangre, inklusive barnebøker. Vi prioriterer alltid kvalitet.

Vi gir ut bøkene til internasjonale forfattere så vel som til debutanter. Også når det gjelder utgivelse av fagbøker er vi sterke.

Det er en selvfølge for oss å kunne tilby alle titler gjennom sentralt innsalg til samtlige bokhandlere og bibliotek i landet. Vi har også virksomhet i Sverige, Finland og Danmark og kan dermed gi deg muligheten til å komme ut med din bok i hele det nordiske markedet.

Velkommen til Calidris forlag.

Calidris forlag
Sarbuvollveien 2 A