ManpowerGroup kåret til et av verdens mest etiske selskap

ManpowerGroup kåret til et av verdens mest etiske selskap

For fjerde år på rad er ManpowerGroup kåret til et av verdens mest etiske selskap av Ethisphere Institute.

- Vi er utrolig stolte av igjen å bli kåret som et av verdens mest etiske selskap, sier konsernsjef Maalfrid Brath i ManpowerGroup. Vi er det eneste selskapet i vår bransje som har oppnådd denne utmerkelsen fire år på rad. Det er en stor trygghet for våre kunder og medarbeidere å vite at vi er et selskap som tar etikk og det å følge lover og regler på største alvor.

Ethisphere er et uavhengig forskningssenter innen etikk og risikohåndtering i næringslivet, og har kåret verdens mest etiske selskaper siden 2007.

- Virksomheter som når opp i konkurransen, må vise at de gjør mer enn kun å snakke om etisk forretningsdrift. De må vise det i praksis. Virksomhetene på listen skaper nye måter å drive etisk forsvarlig på, står det på Ethisperes hjemmesider

Les mer on undersøkelsen på Ethispheres sider:

For mer informasjon, kontakt:
Informasjonssjef i Manpower Group, Sven Fossum
tlf 930 24 314 / sven.fossum@manpowergroup.no