Gå videre til innhold
Produktoppdatering - en helt ny oversikt og mulighet for gamification av presserommet ditt

Blogginnlegg -

I går torsdag 15. mars, får alle brukere som publiserer materiale via Mynewsdesk en ny oversikt på sin brukerkonto.

(Bildet er et skjermbilde fra testperioden – se et større bilde her)

Målet med denne oppdateringen – ”dashboard” – er at brukerne våre skal få en tydelig oversikt over de siste aktivitetene, samt få en tilbakemelding på hvordan man kan optimalisere presserommet sitt best. Mengden informasjon, som du ser i din oversikt, avhenger av hvilket abonnement du har. Har du derimot ikke et presserom, får du naturligvis ingen ekstra råd til hvordan presserommet skal optimaliseres.

• De siste visningene dine vil vise antall visninger den siste uken og den siste måneden (øverst i venstre hjørne). Alle dine siste besøkende vil dukke opp som nåler på et kart.
  • Siste nyheter viser antall visninger på siste publiserte nyhetene.
  • Utkast er en snarvei som fører deg direkte til dine siste utkast.
  • Nye følgere viser hvem som sist har valgt å følge ditt presserom.
  • Nøkkelpersoner og seneste treff viser de tre mest innflytelsesrike personene som har nevnt dine nøkkelord, samt de siste treffene på dine søkeord.
  • Glamification viser hvor komplett ditt presserom er med en måling fra 0 til 100 prosent. Vi vil også gi deg konkrete tips på hva du kan gjøre for å optimalisere presserommet ditt ytterligere (bildet viser et nyopprettet presserom).
  • Siste innlegg fra kundebloggen. Få oppdatert informasjon på produktoppdateringer, arrangementer eller generelle PR-tips.

Husk at du alltid kan ta kontakt med vår kundeservice om du har noen spørsmål!

Om Mynewsdesk
Med rundt 5000 kunder og 77 000 brukere er Mynewsdesk Nordens ledende plattform for digital PR og kommunikasjon. Den skybaserte tjenesten omfatter nyhetsdistribusjon, medieovervåkning og analyseverktøy. Selskapet ble grunnlagt i Stockholm i 2003, og har siden 2008 vært eid av norske NHST Media Group AS.

Besøk www.mynewsdesk.com for mer informasjon.

Anna Wemming

Pressekontakt Head of Marketing Communications & Brand +46 (0)70-430 31 60