Mynewsdesk lanserer AI-skriving til alle historiefortellere

Mynewsdesk lanserer AI-skriving til alle historiefortellere

Mynewsdesk, den ledende løsningen for en digital alt-i-ett PR-plattform, tar nå enda et steg i retningen for å gi kommunikatører og PR-folk en hjelpende hånd i jakten på å skape den perfekte historien, når de i dag legger til enda et AI-generert utkast som kan tilpasses alle dine historier.

Den nyeste funksjonen for AI-genererte tekstutkast lar deg skape pressemeldinger om hvilket emne som helst ved hjelp av AI, og bringer dermed en ny dimensjon til PR-arbeidet med en enkel og intuitiv tilgang for å skape styrkede og effektfulle historier.

– Vi vil hjelpe kundene våre med å skape skikkelig god PR ved å kombinere menneskelig kunnskap med styrken i AI, sa Louise Barnekow, administrerende direktør i Mynewsdesk, da selskapet først lanserte AI-genererte tekstutkast ved begynnelsen av året.

I flere måneder allerede har brukerne hatt tilgang til å skape historier ved hjelp av AI, ved å legge til en brief tilpasset et spesifikt format for pressemelding, enten det er snakk om en produktlansering, en nylig ansatt, en presseinvitasjon eller en mottatt pris. Men denne seneste oppdateringen tar høyde for brukernes fullstendige behov for historier, og gjør det til det perfekte verktøy for de historiene som ikke naturlig passer inn i en forhåndsdefinert ramme.

– Muligheten til å skrive om hva som helst ved hjelp av AI gjør det enda enklere og mer effektivt å skape historier. Vårt mål er å drive suksess og fortsette å gi kundene våre funksjoner som sparer tid og krefter, samtidig som de kan produsere og levere innhold av topp kvalitet. Det er med stor glede og entusiasme vi fortsetter å bygge og utvikle AI i Mynewsdesks plattform, sier Sara Manding Holm, produktsjef i Mynewsdesk.

Mynewsdesk har alltid vært ledende innen digitale PR-løsninger, og tilføyelsen av AI-genererte utkast, samt den oppdaterte funksjonen er ingen liten sak. Med den økende utbredelsen av maskinlæring og kunstig intelligens, er det å ha et førsteklasses produkt som AI-genererte utkast et bevis på virksomhetens dedikasjon til både teknologien og til kundene sine.

Pressekontakt Press contact +46 79-075 64 25