Richardson påtar seg Mynewsdesks salgsledere.

Richardson påtar seg Mynewsdesks salgsledere.

Det anerkjente konsulentselskapet Richardson hold nylig en workshop for Mynewsdesks salgsledere om Developmental Sales Coaching. Målet er å utvikle salgslederne sine lederegenskaper og bedre prestasjonene i deres salgs team. Richardson utviklet et spesialtilpasset program for å sikre at MyNewsdesk bygger en coachende salgs kultur.

Under veiledning av Marjan Visser, tilbragte salgslederne en hel dag hvor de forbedret sine coaching ferdigheter, som igjen skal øke inntektene, styrke relasjoner, akselerere læring og styrke deres salgsteam.

Richardson sin misjon er å sikre at selskapene de arbeider med har topp presterende salgs team slik at de kan gjennomføre sine strategier. De har jobbet med fremstående salgsorganisasjoner som Google, Barclays, Bank of America, Pfizer, Microsoft, Cisco, Shell, og Apple.

Nå kan MyNewsdesk sin unge og ambisiøse salgsavdeling legges til den prestisjetunge listen!

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no