Mynewsdesk får flere utmerkelser i G2s kvartalsrapport for våren 2022

Mynewsdesk får flere utmerkelser i G2s kvartalsrapport for våren 2022

Den ledende nettsiden for markedskundeanmeldeser, G2, annonserer i sin første kvartalsrapport for 2022 at Mynewsdesk får fire utmerkelser i kategoriene deres innen PR og kommunikasjon.

G2 er verdens største digitale plattform som gir bedrifter muligheten til å oppdage og undersøke potensiell software de har behov for i arbeidet sitt. Utmerkelsene de deler ut til ulike bedrifter er et resultat av positive anmeldelser fra verifiserte kunder og brukere. I G2s nylige rapport, ble Mynewsdesk tildelt til sammen fire utmerkelser: tre i kategorien «Leader» og en «Users love us».

Veletablerte nettsider for anmeldelser som G2 legger tilliten hos brukeren og potensielle kunder for å la dem bekrefte egne opplevelser – eller avsløre den skjulte sannheten om en tjeneste. Bedrifter som får en anmeldelse på hjemmesiden både hylles og gransket åpent, noe som krever at de agerer på konstruktiv kritikk i stedet for å kun berolige misfornøyde kunder.

Mynewsdesk har fått fire såkalte «badges», eller merker, som et resultat av positive tilbakemeldinger innen blant annet distribusjon av pressemeldinger og medie- og influensertargeting.

“– Som et Saas-selskap i PR-bransjen er Mynewsdesk stolte av å være på mottakersiden av den beste PR et selskap kan få: positive kundeanmeldelser! Vi vil samtidig oppmerksomme spørsmål eller problemer som brukerne våre tar opp, da det hjelper oss med å lære av brukerne og forstå hva vi kan forbedre fremover”, sier Sara Manding Holm, produktsjef på Mynewsdesk.

Det er verdt å notere seg at kundene også nevner Mynewsdesks egne guider, blogger og øvrige ressurser som noe som gir positiv merverdi. Et tydelig tegn på at å tilby rådgivning og hjelp også utenfor den tradisjonelle kundeservicen knyttet til produktet er veien å gå fremover.

Les mer om G2s ulike merker på hjemmesiden deres.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewdsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Med vår brukervennlige PR-plattform forenkler vi publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no