Måler mesterkrefter på nye ELIXIA Fornebu

Vil Vibeke Skofterud ha kontroll på skulderen? Har Nilsi det kun i kjeften eller viser det seg at han er jokeren? Klarer Olaf Tufte å utfordre Stabæk Fotball og Mesternes Mester lag? Roy Johansen, Bjørn Maaseide og flere kjendiser vil være til stedet for å utfordre og bli utfordret.

Åpningen av ELIXIA Fornebu vil være en arena for kampen mellom tidligere mestere, medlemmer og Chixa - damene fra Stabæk fotball. Vil Tom Stiansen holde kontroll på mesterne, medlemmene og laget fra Stabæk? Er det noen som klarer å ro raskere enn Olaf Tufte? Dette får du svar på mandag 29. februar.

Lønner det seg å være ung og smidig eller eldre og mer erfaren. Selvfølgelig er barna først ut i øvelsene fra Mesternes Mester.

Den offisielle åpningen starter kl. 18.00

Dette sier Bjørn Maaseide om ELIXIA Fornebu:

"Det er med stor glede, entusiasme og pågangsmot vi åpner ELIXIA Fornebu.

Et treningssenter på denne lokasjonen har vært etterspurt fra våre medlemmer over lengre tid, vi er stolte over å presentere det endelige resultatet mandag 29. februar.

Vi ønsker nye og eksisterende medlemmer hjertelig velkommen. God trening alle sammen!"

Bjørn Maaseide vil være tilgjengelig for intervju fra kl. 17.30-18.00

--------------------------

• Mandag 29. februar kl. 18.00 er det offisiell åpning av ELIXIA Fornebu. Tom Stiansen er konferansier.
  • ELIXIA Fornebu blir SATS ELIXIA-senter nr. 37 i Stor-Oslo.
  • ELIXIA Fornebu ligger i sidebygget til Fornebu S og er på 1500 kvm.
  • Navn på kontaktperson: Magdalena Anna Zabiega

Telefonnummer: 93 6576 83

ELIXIA Fornebu // Forneburingen 209 // 1364 Fornebu

SATS og ELIXIA fusjonerte i 2014 og skapte en ledende treningssenterkjede med en visjon om å spille en viktig rolle for helsen og livskvaliteten til mennesker i Norden.

SATS- og ELIXIA-sentrene våre tilbyr moderne og funksjonell individuell og personlig trening samt gruppetrening i de største byene i Norge, Sverige og Finland. Vi ønsker også å hjelpe medlemmene til å trene utenfor sentrene, ved hjelp av et bredt utvalg av digitale verktøy. Vi jobber aktivt med nyskaping i markedet vårt og lanserer hele tiden nye produkter og teknologier.