SATS kommer til Fyllingsdalen

SATS kommer til Fyllingsdalen

15. desember åpner vi dørene til vårt splitter nye treningssenter på Oasen kjøpesenter.

SATS Oasen blir et full-skala moderne treningssenter på 1400 kvm, med et stort utvalg av styrkeutstyr, eget område med løfteplattformer, løpesal og et motiverende gruppetreningstilbud.

- Det er på tide at vi kommer til Fyllingsdalen og gir flere i Bergensområdet muligheten til å trene på SATS. Vi vet at beliggenhet i kombinasjon med et bredt treningstilbud og personlig oppfølging, er avgjørende for at folk flest skal få til fysisk aktivitet i hverdagen, sier Wenche Evertsen, Country Manager i SATS.

Med SATS Oasen styrker SATS sin posisjon i Bergensområdet. Innbyggerne får tilgang til 11 SATS-sentre på tvers av byen og et enda større treningstilbud.

Utbyggingen av bybanen til Fyllingsdalen og den planlagte byutviklingen i området, vil gjøre SATS Oasen lett tilgjengelig for mange, både nye og eksisterende SATS-medlemmer. For de som kommer med bil vil det være mulig å parkere gratis på kjøpesenteret i inntil 3 timer.

Medlemmer som melder seg inn på Oasen nå, vil uansett medlemskapstype, kunne trene på alle SATS-sentre i Bergensområdet frem til åpningen 15. desember.

SATS er Nordens ledende treningssenterkjede med en sterk visjon om å spille en viktig rolle for helsen og livskvaliteten til folk flest og samfunnet i sin helhet. SATS har 275 treningssentre, 10 000 ansatte og over 700 000 medlemmer.

SATS tilbyr moderne treningsutstyr, høyt kvalifiserte personlige trenere, og det største og beste gruppetreningstilbudet i Norden. Vi har også fokus på å støtte medlemmene våre utenfor de fysiske senterne, ved hjelp av online trening og digitale verktøy.

Vi jobber hele tiden med trendforskning og nyskapning for å være bransjens beste og mest fremoverlente treningskjede.