.Caroline Fjellner var en av gründerne av &frankly. Nå er hun CPO i Simployer som kjøpte &frankly i 2021.  FOTO: Simployer/Oscar Omne
.Caroline Fjellner var en av gründerne av &frankly. Nå er hun CPO i Simployer som kjøpte &frankly i 2021. FOTO: Simployer/Oscar Omne

Caroline Fjellner blir ny CPO i Simployer

Caroline Fjellner er utnevnt til ny Chief Product Officer (CPO) i Simployer. Caroline var en av gründerne av &frankly og har lang erfaring med å bygge vellykket B2B-programvare som kundene setter stor pris på. &frankly er et digitalt verktøy for å øke engasjement på arbeidsplassen, og ble kjøpt opp av Simployer i 2021. Caroline har over 15 års erfaring med å hjelpe bedrifter med å vokse ved å utnytte sterke merkevare- og produktstrategier.

Gjennom fire tiår har Simployer vært markedsledende i det skandinaviske HR-markedet. Selskapet legger nå ut på en vekstreise med ambisjon om å bli en ledende aktør innen HR-teknologi i Nord-Europa.

- Jeg er veldig glad for å ha Caroline som en del av konsernledelsen i Simployer. Caroline har en sterk visjon, et strategisk tankesett og en lidenskap for mennesker og virksomhet som er akkurat det Simployer trenger for den reisen som ligger foran oss, sier administrerende direktør Vigleik Takle.

- Denne jobber er virkelig midt i smørøyet for meg; skape innovative og fantastiske kundeopplevelser for å møte ambisiøse vekstmål. Utgangspunktet er perfekt, et sterkt team og en unik posisjon i markedet, fastslår Caroline Fjellner.

Caroline Fjellner er basert i Sverige og jobber fra Simployer-kontoret i Stockholm. Hun er glad for å ta på seg CPO-rollen i det norskbaserte HR-teknologiselskapet.

Simployer er en ledende aktør i det skandinaviske HR-markedet, og leverer en unik kombinasjon av HR-teknologi og ekspertise skreddersydd for lokale markeder. Simployer er det foretrukne valget for mer enn 15 000 kunder, med over 1,2 millioner brukere. Vi er 370 ansatte i Sverige, Norge, Danmark og Polen, og hjelper kunder med å inspirere, engasjere, administrere og utvikle arbeidsstyrken deres. Vi tror at det er mennesker som får virksomheter til å vokse. Sammen med våre kunder er vår visjon å utløse det fulle potensialet i mennesker.