Ski- og musikkfestivalen arrangeres av fjellturismeseslakept SkiStar og All Things Live.

Beathoven og Segertåget klare for WinterEnd 2024 i Trysil

Artistprogrammet for Trysils ski- og musikkfestival, WinterEnd 2024, fylles på. Matoma og Bigbang ble klare for en tid tilbake, nå er det klart at også artistene Beathoven og Segertåget blir med og feirer SkiStars sesongavslutning i Trysil.

Sammen med All Things Live lanserte SkiStar ski- og musikkfestivalen WinterEnd i Trysil forrige sesong. En festival som umiddelbart ble en suksess og som i år arrangeres helgen 18.-21. april.

- WinterEnd er en blanding av flotte konsertopplevelser fra flere scener i Trysilfjellet og god skikjøring. Her kan du nyte herlig vårskikjøring på fjellet fra morgenen av, og runde av skidagen med afterski og en fin konsertopplevelse. Det var utrolig bra forrige sesong og blir enda bedre i år. Med WinterEnd hyller vi vinteren og ser fram mot sommersesongen, sier Gudrun Sanaker Lohne, destinasjonssjef i SkiStar Trysil.

Beathoven er den maskerte trioen som erobret Norge i 2022, og har toppet listene, vært nominert til P3 Gull og vunnet spelemannspris i kategorien «Årets festmusikk». På scena er Beathoven er kjent for tung pyro, masse energi, allsang og unike liveversjoner av sine største hits. Dette blir garantert en konsert for minneboka.

Duoen Segertåget er i likhet med Beathoven kjent for heftige liveopptredener. De startet opp i 2019 og slapp i september låtan «Varmt» som raskt ble en listeklatrer. Gå ikke glipp av Segertåget, som uten tvil vil ta WinterEnd med storm.

Ski- og musikkfestivalen arrangeres altså av fjellturismeseslakept SkiStar og All Things Live. Konserter blir det blant annet fra utescena på Knettsetra og Flyyt, det blir også konserter på Mt. Mocca. For å delta trenger du et gyldig SkiPass med varighet minimum to dager. Festivalbilletten inngår i SkiPasset.

Les mer om WinterEnd 2024 her

For mer informasjon, kontakt:

Fredrik Rydén, SkiStar, +46 70 311 82 83
Mail: fredrik.ryden@skistar.com