Zinzino tar ledelsen for fremtidens helse med HbA1c-testen og livsstilsvurdering

Det skandinaviske varemerket innen helse og velvære ønsker å fortsette å bremse den økende globale trenden innen dårlig helse og kroniske folkesykdommer med enda et tilskudd til testbasert ernæringsstrategi. Ved å vurdere dagens nivå av langtidsblodsukker ut ifra egen livsstil, får mennesker muligheten til å ta positive grep for å skape god og varig helse.

HbA1c-testen og livsstilsvurderingen fra Zinzino tilbyr omfattende, individuell veiledning mot en bærekraftig livsstil og en sunnere fremtid basert på en grundig risikoanalyse og evaluering. Den vitenskapelig dokumenterte blodprøven for hjemmebruk inneholder et detaljert spørreskjema om kosthold, trening og generelle levevaner. De kombinerte helse- og livsstilsmarkørene fører deretter til et samlet helseresultat med individuelle anbefalinger om hvordan du kan opprettholde eller forbedre helsestatusen din.

Helsetilstanden vår er ikke konstant, og vi må være proaktive

Zinzino jobber mot å bli en global leder innen forebyggende, varig helse ved å tilby tydelige fakta og personlige løsninger som hjelper folk å ta ansvar for reisen mot et verdifullt liv. Dette er den grunnleggende betydningen av selskapets testbaserte forretningsstrategi. Den innsamlede informasjonen fra blodprøven og spørreskjemaet gir ny innsikt som gir et helhetsbilde av en persons liv og fungerer som en målestokk for vedkommendes langsiktige helse.

– Vi gir mennesker en sjanse til å finne ut om livet de lever i dag er bærekraftig eller om det er på tide å trykke på pause og ta proaktive valg for fremtiden, forklarer Dr. Colin Robertson, vitenskapelig forskningsspesialist hos Zinzino.

– Dine langsiktige blodsukkernivåer kan være på riktig side av spekteret i dag, men helsen vår er ikke en konstant tilstand. Alle endringer i kosthold eller andre vaner påvirker vår generelle helsetilstand, forklarer Dr. Robertson. Selve testen er ikke unik, men måten vi setter resultatet i sammenheng med en personlig helsevurdering og veiledning er helt unik. Testens gyldighet og nøyaktighet er uovertruffen og i samsvar med de strengeste medisinske metodene som er tilgjengelige i dag, og det grundige livsstilsskjemaet gir innsikt innen områder som ikke kan identifiseres i en blodprøve.

Denne lanseringen gir en unik mulighet for alle som ønsker å reevaluere egen livssituasjon og kickstarte en fremtid med velvære og tar Zinzinos posisjon som en pionér innen testbaserte, individualiserte kosttilskudd til neste nivå, og dette forventer å øke både omsetning og lønnsomhet ytterligere på sikt. Ved å øke offentlig bevissthet om ulike helsestrategier og gi dyptgående personlig innsikt i hvilken metode som passer den enkelte best, håper Zinzino også å kunne forbedre og gi nytt liv til den globale debatten om langsiktig helse, velvære og trening.

HbA1c-testen og livsstilsvurderingen kan bestilles fra Zinzino nå. Les mer om Zinzinos voksende portefølje av blodprøver for hjemmebruk og deres banebrytende utvalg av kosttilskudd på zinzino.com

For mer informasjon, kontakt:

Dag Bergheim Pettersen CEO +47 (0) 932 25 700, dag@zinzino.com

Gabriele Helmer CMO +46 (0)72 215 8581, gabriele.helmer@zinzino.com

For gratis nedlasting av bilder, kontakt:

Zinzino er et globalt direktesalgsselskap fra Skandinavia som spesialiserer seg på testbaserte, individualiserte kosttilskudd. Det er et aksjeselskap med aksjer notert på Nasdaq First North Premier Growth Market. Selskapets vitenskapelig dokumenterte kosttilskudd er tilgjengelig i mer enn 100 markeder over hele verden. Zinzino eier de norske forsknings- og produksjonsenhetene BioActive Foods AS og Faun Pharma AS. Selskapets hovedkontor ligger i Gøteborg, Sverige, med ytterligere kontorer i Europa, Asia, USA og Australia.