Hjälp oss skapa höstens bästa recepthäfte under Crocktober

Hjälp oss skapa höstens bästa recepthäfte under Crocktober

Under oktober inleds vad vi slowcooking-fantaster kallar för “Crocktober” – en månad då vi firar höstens intågande och värmer oss med allehanda grytor och rätter lagade i Crock-Pot.

Tänk dig känslan att komma hem en mörk och grå hösteftermiddag och redan i dörren mötas av den ljuvliga doften av hemlagad mat. Kanske har du några stadiga favoriter som du tycker om att återvända till, eller så vill du prova något nytt. Under Crocktober vill vi därför sammanställa några av höstens varmaste recept.

Skicka in ditt recept

Men för att lyckas med detta behöver vi din hjälp! Är du en hejare på Crock-Pot och sitter på ett recept som skulle passa in i samlingen? Maila din text med tillhörande bild till marknad[at]acreto.se för att reservera din plats i häftet.

Vill du hellre posta ditt recept på Facebook eller Instagram använder du hashtaggen “#crocktobersverige” för en chans att vara med – och har du en blogg så länkar vi gärna till den i häftet. Här finns med andra ord en chans att profilera sig som en receptskapare av rang.

Besök vår webbplats

Vill du bli inspirerad? Ta en titt i receptarkivet – kanske hittar du en rätt som du vill vidareutveckla?

Du samtycker till att Acreto kommer att publicera ditt recept med fullständig text och bild. Vi förbehåller oss även rätten att redigera din text vid behov eller använda oss av lämpligt bildmaterial som stämmer bättre överens med våra riktlinjer.