Dörrautomatik på agendan när Copiax Sessions fortsätter 25 mars

Dörrautomatik på agendan när Copiax Sessions fortsätter 25 mars

Succén med Copiax Cloud Sessions, Copiax digitala evenemang i slutet av 2020, har visat på en stor efterfrågan i branschen vad gäller utbildning och produktnyheter. Nu avslöjar Copiax hela sex teman som släpps fram till sommaren i en serie av digitala sessions.

Evenemangen vänder sig till dem som arbetar inom säkerhet – säkerhetsinstallatörer, låssmeder, säkerhetschefer och elinstallatörer m.fl.

”Temadagarna är baserade på de områden där vi ser att stora förändringar sker och där det också finns ett stort intresse”, säger Natalie Rindevall, Event- och utbildningsansvarig på Copiax.

Först ut var temat Kamera som drog stor publik och fortsätter att gå i repris. Ambitionen är att deltagarna ska kunna ta med sig värdefull kunskap i allt från produktval till exempelvis vilka regler och bestämmelser som gäller vid exempelvis montering av kameraövervakning.

”Med vår bredd av leverantörer blir det möjligt att kraftsamla under ett specifikt tema, vilket gör det enklare för mottagaren.” säger Natalie Rindevall.

Från Copiax står Jonas Bergström och Tomas Fredgren redo för nästa Cloud Sessions: Dörrautomatik, som går av stapeln torsdag 25 mars. Med sig har de CDVI, Dormakaba och Geze.

Copiax Cloud Sessions Teman

Tema 1: Kamera, Video, CCTV

Tema 2: Dörrautomatik

Tema: Ellås