Nu kan alla elever träna på gamla Nationella Prov med Dugga.

Pressmeddelande -

Dugga gör en satsning för att stötta lärare, föräldrar och elever under förberedelsen av de nationella proven

Inför årets nationella prov (NP) har Dugga skapat en träningssida där elever kan öva inför kommande nationella proven. Alla elever erbjuds öva på gamla NP hur många gånger de vill.

"Vi bjuder in alla lärare och föräldrar att träna på nationella prov med sina elever och barn, för att de ska kunna känna sig trygga inför nationella prov. Det känns glädjande att vi på Dugga kan erbjuda denna möjlighet kostnadsfritt till alla elever. Det ligger dessutom helt i linje med vårt arbete med att förbättra kvaliteten i kunskapsutvärderingen.", säger Peter Wilcke, vd på Dugga.

Plugga med Dugga inför NP – stöd för elever
Här finner du din årskurs och de ämnen som du kan plugga på: