Elbilsvaruhuset erbjuder rabatt till Gröna Mobilisters medlemmar

Elbilsvaruhuset erbjuder rabatt till Gröna Mobilisters medlemmar

Från och med idag ges du som är medlem i Gröna Mobilister rabatt hos Elbilsvaruhuset. Elbilsvaruhuset är en laddoperatör som erbjuder kompletta laddlösningar med installation till privatpersoner i hela Sverige. På elbilsvaruhuset.se kan du läsa mer om vad du behöver tänka på när du ska installera laddbox och utforska deras sortiment.

- Elbilsvaruhuset erbjuder en helhetslösning vilket gör det enkelt för kunden att få laddningen hemma på uppfarten, säger Victor Bärring projektledare för Gröna Mobilister

En bra elbil förtjänar bästa möjliga laddning. När det blivit dags för dig att elektrifiera din vardag har Elbilsvaruhuset helhetslösningen för dig. Väljer du att beställa laddbox och installation från en och samma part får du möjligheten att ta del av det så kallade grön teknik-bidraget, vilket ger dig avdrag på 50 procent på hela köpet.

Hitta mer information om medlemsförmånen via inloggat läge hos Gröna Mobilister.

Gröna Mobilister verkar för en mobilitet som är anpassad till planetens gränser och global rättvisa. Vi vill stärka människors livskvalitet i städer och på landsbygd. Det gör vi genom informationsspridning och påverkansarbete.

Vi behöver bli fler Gröna Mobilister, bli medlem för 90 kronor om året: https://gronamobilister.se/bli...