Eways erbjuder rabatt till Gröna Mobilisters medlemmar

Eways erbjuder rabatt till Gröna Mobilisters medlemmar

Från och med idag ges du som är medlem i Gröna Mobilister rabatt hos Eways. Under juni och juli erbjuds ett extra erbjudande med upp till 1500 kronor i rabatt om du använder rabattkoden från inloggat läge hos Gröna Mobilister. Följ denna länken för att komma till sidan där du sedan kan nyttja rabattkoden som du hittar på Gröna Mobilisters hemsida.

- Det är roligt att kunna erbjuda våra medlemmar rabatter som gör det enklare att bli en Grön Mobilist, säger Victor Bärring projektledare för Gröna Mobilister.

Gröna Mobilister verkar för en mobilitet som är anpassad till planetens gränser och global rättvisa. Vi vill stärka människors livskvalitet i städer och på landsbygd. Det gör vi genom informationsspridning och påverkansarbete.''

Vi behöver bli fler Gröna Mobilister, bli medlem för 90 kronor om året: https://gronamobilister.se/bli...