HHO EUROPE erbjuder rabatt till Gröna Mobilisters medlemmar

HHO EUROPE erbjuder rabatt till Gröna Mobilisters medlemmar

Alla medlemmar i Gröna Mobilister erhålla från och med idag en ny medlemsrabatt hos utvalda bilverkstäder över hela landet.

Bilverkstäderna, där rabatten ges, tillhör en exklusiv skara verkstäder som ligger i framkant med den nya vätgastekniken, HHO CARBON CLEANER 6.0. Med hjälp av hög värme s.k. pyrolys, rengörs insidan av motor och insidan av avgaszonen. Resultatet blir en renare och klimatsmartare bil som även drar mindre med bränsle. En vanlig personbil behandlas på endast 20 minuter.

Ansvarig för den pågående svenska introduktionen av äkta CARBON CLEANING eller CAR DETOX som metoden också kallas är det svenska företaget HHO Europe beläget i Stockholm.
Vanliga bilägare kan sänka sina nuvarande kostnader med 1000-tals kronor.
Rengöringen backas upp av en unik HHO resultatgaranti - renare motor eller pengarna tillbaka.
Mer information, kolla HHO EUROPE hemsida

-Vi har och kommer länge framöver ha många bilar med förbränningsmotorer. Det är viktigt att dessa är så effektiva som möjligt för att minska användningen av drivmedel, vilket sparar miljö och plånbok. Därför är vi glada att kunna erbjuda våra medlemmar den här typen av medlemsförmån, säger Victor Bärring projektledare för Gröna Mobilister.

Gröna Mobilister verkar för en mobilitet som är anpassad till planetens gränser och global rättvisa. Vi vill stärka människors livskvalitet i städer och på landsbygd. Det gör vi genom informationsspridning och påverkansarbete.

Vi behöver bli fler Gröna Mobilister, bli medlem för 90 kronor om året: https://gronamobilister.se/bli...