Familjer av alla slag är i fokus för hansgrohe och deras produktdesign: FinishPlus ger flexibilitet för de personliga kraven på badrumsdesign.

FinishPlus: Badrumsdesign för ett färgstarkt liv

Badrummet är ett av de ställen, där vi vill få utlopp för vår personliga stil och skapa en miljö, som passar vår vardag och visar vilka vi är. Med FinishPlus erbjuder premiummärket hansgrohe populära armaturserier, duschar och tillbehör i sex olika ytbehandlingar som sätter en personlig prägel på badrummet. Denna individualitet och mångfald märks också i varumärkets nya internationella kampanj: Med #CreateAsYouAre ger hansgrohe en känslomässig inblick i sex olika familjekonstellationer och deras individuella behov och krav på badrumsdesign.

Mer design och individualitet med FinishPlus

Med kvalitetsfärgerna i FinishPlus-programmet erbjuder hansgrohe ett brett utbud av valmöjligheter till badrumsinredningen. De exklusiva metallicytorna borstad svart krom, borstad brons och polerad guld-optik är perfekta alternativ till krom. De förenar elegans med modernism och skapar attraktiva kontraster till både ljus och mörk badrumsinredning. Trendfärgerna matt vit och matt svart tilltalar arkitekter och alla som dras till modern arkitektur. De exklusiva ytskikten imponerar med sin långa livslängd och är resistenta mot repor och rengöringsmedel. Därför lämpar de sig för både barn, gäster och hundar som regelbundna besökare.

De tre blanka metallytorna är tillverkade med den högteknologiska PVD-metoden, som gör dem extra behagliga både att använda och att röra vid. För att skapa en elegant miljö och en funktionell fristad, som uppfyller individuella krav och önskemål, finns olika kranar, duschar och tillbehör till tvättstället och duschområdet i FinishPlus-ytfärger. Även i köket kan du sätta din individuella prägel med hansgrohe-armaturer i FinishPlus-färger. Med FinishPlus och den aktuella kampanjen sätter varumärket hansgrohe människan och dess individualitet i centrum för designen av badrummet och köket i form av olika inredningsexempel, miljöer och individuella designalternativ.

Läs mer om FinishPlus och den internationella #CreateAsYouAre kampanjen på https://www.hansgrohe.se/createasyouare