Det första spadtaget för I am Homes utveckling i Snurrom i norra Kalmar. Foto: Martin Palm

I am Home håller spadtag i Snurrom

Den 5 maj höll I am Home spadtag för två av sina projekt i norra Kalmar som båda är belägna i det nyutvecklade området Snurrom.

Det är projekten Rönnbäret och Måbäret som båda utvecklas av I am Home på uppdrag av Rikshem. Totalt kommer I am Home utveckla 221 lägenheter fördelat på 15 445 BTA.

Spadarna hölls av Magnus Petersson, representant från Multibygg, Petra Wertheimer, representant från I am Home, Jan Lundberg, Gyllene Hems styrelseordförande och Mattias Adolfsson, samhällsbyggnadsnämndens ordförande.

Tack till alla som deltog under dagen!

Relaterat innehåll