Interhome, Europas ledande uthyrare av semesterboende, ingår avtal med BIG Travel

Interhome, Europas ledande uthyrare av semesterboende, har ingått samarbete med BIG Travel, en av Sveriges största resebyråkedjor. Därmed finns Interhomes kompletta utbud av semesterhus, lägenheter, vingårdar och slott tillgängligt i BIG Travels 26 butiker i Sverige samt på resebyråkedjans webbutik. BIG Travels kunder kommer dessutom att kunna ta del av unika kampanjer och specialerbjudanden.

”Genom samarbetet med BIG Travel ger vi ännu fler möjligheten att upptäcka charmen och fördelarna med att bo i ett eget hus på semestern", säger Magnus af Petersens, Country Manager på Interhome i Skandinavien.

”För att möta den ökade efterfrågan av att hyra hus och lägenhet på semestern, har vi förstärkt vårt utbud och aldrig tidigare har vi haft så många fina semesterbostäder att erbjuda”, fortsätter Magnus af Petersens.

”Vi ser framför allt ett ökat intresse för att hyra villa med egen pool, en form av semesterboende som uppskattas av både par och barnfamiljer. Dessutom är våra centralt belägna citylägenheter med terrass eller balkong attraktiva för alla som söker ett bekvämt boende med eget kök och närhet till kultur, shopping och restauranger”.

Om BIG Travel

BIG Travel är en av Sveriges största resebyråkedjor med 26 butiker i Sverige och även kontor i Köpenhamn och Oslo. Vi säljer både privat- och affärsresor och har ett brett utbud inom flyg, charter, äventyrsresor, kryssningar, rundresor mm. Det är vår målsättning att vara det självklara valet för resenären. Genom att samla marknadens utbud av resor, flyg och hotell på ett och samma ställe kan vi erbjuda våra kunder bästa möjliga pris och service oavsett typ av resa.