Mindmancer nominerat till Årets bevakningsföretag 2016

I år firar Mindmancer inte bara tio år som registrerat bolag – företaget blir också nominerade i kategorin Årets bevakningsföretag vid säkerhetsbranschens mest prestigefyllda pris Security awards.

Tidigare år har Mindmancers kunder prisats för sina insatser och säkerhetsarbete, men i år är det deras egen tur att bli nominerade. Det är tidningen Skydd & Säkerhet som med utmärkelserna i olika kategorier vill lyfta fram de goda exempel och det stora engagemang som finns i säkerhetsbranschen.

Motiveringen lyder:
Med devisen ”Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag säkert” ifrån Pippi Långstrump, tar sig vår finalist an sig sina kunder. Med fokus på kundens behov och unika önskemål, arbetar man med en förändringsbenägen organisation av medarbetare. Att sätta samarbete i framkant gynnar företaget, partners och kunder. Med tydliga värderingar ökar kundnöjdheten. Detta gör Mindmancer till finalist.

Vad utmärker Mindmancers arbete det senaste året?

- Vi har bland annat gett oss in på några för oss helt nya områden, säger Johnny Berlic, vd och medgrundare på Mindmancer. Med Nattillsyn underlättar vi arbetet inom äldrevården, och vi håller just nu på att dela ut fri bevakning till Sveriges hundra mest skadedrabbade skolor. Fördjupade samarbeten med Stiftelsen Tryggare Sverige och SOS Alarm har gett oss väldigt mycket tillbaka, och trots vår ringa storlek stoppar vi över 3 000 fall av inbrott och skadegörelse i månaden.

Vilka som vinner Security awards avgörs den 25 oktober på Skydd 2016 i Stockholm. Du läser mer på http://www.securityawards.se/.

• bevakning
  • bevakningsföretag
  • skydd
  • säkerhet
  • tryggare sverige
  • sos alarm

Du som kund är unik. Du har dina erfarenheter, dina villkor, dina behov. Med spetskompetens inom utveckling och säkerhet är vårt syfte att leverera bevakningen som passar just dig – vare sig det handlar om stöldbegärlig egendom, skadegörelse eller skolbarn.

Hos oss går innovation och integritet hand i hand. Vi på Mindmancer utvecklar aktivt intelligent kamerabevakning och samarbetet med våra partners resulterar i heltäckande säkerhetslösningar.

Vi på Mindmancer levererar en tryggare vardag.

---

Denna information är sådan information som Mindmancer AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning, lagen om värdepappersmarknaden och lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg.
This information is information that Mindmancer AB (publ) is obliged to make public pursuant to the EU Market Abuse Regulation, the Securities Markets Act and the Financial Instruments Trading Act. The information was submitted for publication through the agency of the contact person set out above.
Certified Advisor: Remium Nordic AB • +46 8 454 32 00 • www.remium.se