Jaktia opens new stores in Langeskov on Funen and Jyllinge on Sjælland.

Jaktia opens new stores in Langeskov on Funen and Jyllinge on Sjælland.

Sie-Hunting in Langeskov, currently owned by Pierre Ulrichsen, will become part of Jaktia as of 1/1 2024.

Sie-Hunting is centrally located in the middle of the country with a 300m2 shop right next to the motorway on Funen. Jaktia Langeskov is only one of Pierre's Jaktia stores. Because in the run up to the buck hunt 2024, Jaktia and Pierre Ulrichsen are opening another store in Jyllinge. Jaktia Jyllinge thus, becoming the first store in Denmark to launch Jaktia's store concept in the area.

This will be a large store in Jyllinge, with significant departments for both hunting, dogs, sport fishing and outdoor life.

The Jaktia Jyllinge and Jaktia Langeskov stores are owned by Pierre Ulrichsen and run by Pierre Ulrichsen together with Rasmus Jørgensen, who has experience from both hunting, sport fishing and trading. Both Pierre, who is a dedicated hunter and angler, as well as Rasmus, who brings solid knowledge, weapons and weapon technology as well as outdoor life, both have their roots in the area around Roskilde.

It feels like a really good solution, says Jaktia's managing director Lars Martinsson. - We have got some good store locations in Jyllinge along Frederiksborgvej and in Langeskov right next to the motorway, both of which are thoroughfares with more than 60,000 passers-by per day. From here, we are very well equipped to take care of all the region's hunters, fishermen and everyone who cares about outdoor life, says Lars.

- Jyllinge is in Roskilde Municipality, which, with approximately 91,000 inhabitants, is very important to us. There is big interest in hunting and outdoors in the region, and there are many who have been waiting a long time for us to open here.

Jaktia has been present through stores around the country for some years now. - It feels good that we are now also represented in the Langeskov and Jyllinge area. Our close cooperation with the most recognized brands, our long experience, our knowledge and service via the stores are the core of our business, says Lars.

-In addition to hunting, fishing and outdoor life, we will also invest a lot in activities and customer events and wants the store to function as a natural meeting place for our customers, concludes Pierre Ulrichsen.

Jaktia is part of the Nordics' largest hunting/fishing chain Burdock Outdoor Group with around 170 stores all over the Nordic region. Read more at www.jaktia.se

For further information contact:

Lars Martinsson, CEO, Jaktia AB
Telephone: 031-785 19 47
E-mail: lars.martinsson@jaktia.se

Pierre Ulrichsen
Telephone: 70701712
Email: pu@sie-hunting.com

Jaktia åbner nye butikker i henholdsvis Langeskov på Fyn og Jyllinge på Sjælland

Sie-Hunting i Langeskov, der i dag ejes af Pierre Ulrichsen, bliver en del af Jaktia pr 1/1 2024.

Sie-Hunting ligger centralt placeret midt i landet med 300m2 butik lige ud til motorvejen på Fyn. Jaktia Langeskov er kun den ene af Pierre’s Jaktia butikker. For i tiden op til bukkejagten 2024, åbner Jaktia og Pierre Ulrichsen endnu en butik i Jyllinge. Jaktia Jyllinge bliver dermed den første butik i Danmark til at lancere Jaktias butikskoncept i området.

Dette bliver en stor butik i Jyllinge, med betydelige afdelinger for både jagt, hunde, sportsfiskeri og friluftsliv.

Jaktia Jyllinge og Jaktia Langeskov butikkerne ejes af Pierre Ulrichsen og drives af Pierre Ulrichsen sammen med Rasmus Jørgensen, som har erfaring fra både jagt, sportsfiskeri og handel. Både Pierre, som er en dedikeret jæger og lystfisker, samt Rasmus, der kommer med en solid viden omkring våben og våbenteknik samt outdoor livet, har begge deres rødder i området omkring Roskilde.

Det føles som en rigtig god løsning, siger Jaktias administrerende direktør Lars Martinsson. - Vi har fået nogle rigtig gode butiksplaceringer i Jyllinge langs Frederiksborgvej og i Langeskov lige ud til motorvejen, der begge er gennemfartsveje med mere end 60.000 forbipasserende tilsammen pr. dag. Herfra er vi rigtig godt rustet til, at tage os godt af alle regionernes jægere, fiskere og alle der holder af friluftsliv, siger Lars.

- Jyllinge ligger i Roskilde Kommune, som med cirka 91.000 indbyggere, er meget vigtig for os. Der er stor interesse for jagt og outdoor i regionen, og der er mange der længe har ventet på, at vi åbner her.

Jaktia har efterhånden i nogle år været til stede gennem butikker rundt om i landet. - Det føles rigtig godt, at vi nu også er repræsenteret i Langeskov og Jyllinge området. Vores tætte samarbejde med de mest anerkendte brands, vores lange erfaring, vores viden og service via butikkerne er kernen i vores forretning, siger Lars.

-Udover jagt, fiskeri og friluftsliv vil vi også investere meget i aktiviteter samt kundearrangementer og ønsker at butikken fungerer som et naturligt mødested for vores kunder, slutter Pierre Ulrichsen.

Jaktia er en del af nordens største jagt/sportsfiskerkæde Burdock Outdoor Group med omkring 170 butikker over hele Norden. Læs mere på www.jaktia.se