Förra årets vinnare var: Charlotte Malmborg (Årets medarbetare), Charlotta Lilius (Årets chef) och Hälsofrämjande enheten (Årets förbättring).

Var med och utse årets vardagshjältar i Kävlinge kommun

Det finns många vardagshjältar bland Kävlinge kommuns medarbetare. Har du kommit i kontakt med någon som du tycker är värd att hyllas lite extra? Fram till den 29 april kan du nominera till Kävlinge kommuns utmärkelser Årets medarbetare, Årets chef och Årets förbättring.

Kävlinge kommun vill bli bättre på service och tillgänglighet. En del i det arbetet är att ta tillvara på och lyfta det som fungerar bra i vår service. Med anledning av detta har kommunen infört utmärkelserna Årets medarbetare, Årets chef och Årets förbättring för att lyfta fram det goda arbete som görs i Kävlinge kommun.

Nu är det dags att lyfta fram det goda arbete som görs. Har du kommit i kontakt med någon inom Kävlinge kommun som du tycker är värd att hyllas lite extra? Fokus ligger på prioritering, planering och genomförande av service och tjänster till dig som kommuninvånare. Fram till den 29 april kan du nominera till Kävlinge kommuns utmärkelser Årets medarbetare, Årets chef och Årets förbättring.

Du skickar in ditt förslag via ett formulär där du också motiverar din nominering. Nomineringen är öppen för alla kommuninvånare och medarbetare. Bedömning och urval görs av en jury i början av juni och vinnarna får ett ekonomiskt bidrag till kompetenshöjande insatser.

Nominera här senast den 29 april 2022

Elin Willerud