Fransk naturkosmetik från NUXE äntligen på KICKS

Fransk naturkosmetik från NUXE äntligen på KICKS

NUXE är ett franskt varumärke som varit en pionjär inom naturlig hudvård. På bara tjugofem år har grundaren Aliza Jabès lyckats skapa ett varumärke som är älskat över hela världen.

NUXE är utveckla och tillverkat i Frankrike med farmaceutisk kvalitetsstandard. Det unika med NUXE är deras kombination av naturliga och effektiva råvaror med unika dofter. I sortimentet finns både hudvård och dofter. Några av de mest populära produkterna som många känner igen är Huile Prodigieuse® oljorna, Crème Fraîche® de Beauté och Rêve de Miel® Lip Balm.

Nu hittar du NUXE hos på KICKS e-handel!

Maria Kempe, pressansvarig KICKS, maria.kempe@kicks.se, +46 72 580 39 70