Bästsäljaren KICKS Beauty Daring False Lash Mascara Extra Black är tillbaka i ny kostym och med ny formulering

Mascarans plats i sminkväskan är för de flesta av oss lika självskriven som ovärderlig. KICKS Beauty’s bästsäljande mascara, KICKS Beauty Daring False Lash Mascara Extra Black, relanseras nu med en ny och förbättrad formulering som ger dig en dramatisk lösögonfranseffekt.

Med denna högpresterande mascara får dina fransar en distinkt svart färg som ger din blick maximalt djup och intensitet. Mascaraborsten har behållits i samma optimala design som tidigare, men den uppdaterade formuleringen i KICKS Beauty Daring False Lash Mascara Extra Black ger dig separerade fransar med både volym och längd i en intensiv svart färg som håller hela dagen. False Lash-effekten är ett faktum!

Jakten på den rätta mascaran är över

KICKS Beauty lanserade under hösten 2018 en helt ny serie mascaror som är perfekta för att skapa allt från ett dramatiskt intryck med maxad volym och längd till en mer diskret look med naturligt separerade och definierade fransar. I kollektionen hittar du rätt mascara för dig, oavsett vilken effekt du vill uppnå.

För långa och fylliga fransar finns KICKS Beauty Stylish Definition, KICKS Beauty Flirty Extension och KICKS Beauty Graceful Length.

Om du vill ha en lite kaxigare effekt med maxad volym och definition passar både KICKS Beauty Powerful Intensity och KICKS Beauty Intense Volume perfekt.

Med sin curling-effekt får du klassiska hollywood-fransar med KICKS Beauty Seductive Lift och KICKS Beauty Alluring Curve som hjälper till att böja fransarna samtidigt som de når även de minsta ögonfransarna.

Mascarorna kostar mellan 159 – 179 kr.

KICKS Beauty Daring False Lash Mascara Extra Black kostar 159 kr och finns i alla KICKS-butiker samt på kicks.se från vecka 13.

Andrea Vitéz, Patriksson Communication

andrea.vitez@patrikssoncomms.com, +46 70 940 48 15

Maria Kempe, pressansvarig KICKS

maria.kempe@kicks.se, +46 72 580 39 70

KICKS har flaggskeppsbutiker i Göteborg, Oslo och Malmö och är en del av Axel Johnson-koncernen.