BeautyAct´s nya tillskott Radiant Cream Colour Sticks och Precision Cream Cheek Brush ger dig den naturliga sommar-looken

Till sommar lanserar BeautyAct by KICKS Radiant Cream Colour Sticks som är till för att skapa en naturell look med en hint av poppiga färger som kan appliceras på kindben, ögon, och läppar. För bästa resultat använd nya kindborsten Precision Cream Cheek Brush som är framtagen just för att applicera den rouge, bronzer eller highlighter du vill få fram.

Radiant Cream Colour Sticks – är en multifunktionell produkt som kommer i 10 olika varma nyanser av rosa och röd för att skapa en naturlig färgklick. I den nya kollektionen finner du bland annat färgerna Spring Fling, Summer Romance, och Beach Breeze. Applicera jämnt produkten på huden för en slät och lystergivande finish. Rougen ger en subtil och byggbar färg, vilket gör den idealisk att använda på dina ögon, ansikte, och läppar. Den krämiga konsistensen är framtagen med ricinolja och avokadoolja för att låta just din hy kännas återfuktad och vacker hela dagen.

Precision Cream Cheek Brush NO 122 – är perfekt för applicering på ögon, ansikte, och läppar beroende på om man vill fokusera på rouge, bronzer, eller highlighter för den naturliga sommar-looken. Borsten har täta fina strån och är till för applicering av krämiga produkter, såsom Radiant Cream Colour Sticks för den mjuka och släta finishen.
PRIS: 179 SEK, XX ml

Nyheterna lanseras vecka 30, och finns att köpa på KICKS både i butik och online.

Om BeautyAct by KICKS
BeautyAct skapar högteknologisk hudvård och multi-funktionell makeup och makeupbortsar för en aktiv livsstil. Sortimentet består av högpresterande produkter framtagna sida vid sida för optimal användning, med aktiva ingredienser och innovativ teknologi. Samtliga produkter är 100% veganska, parfymfria och dermatologiskt testade. Varumärket finns till försäljning i samtliga KICKS butiker och online i Sverige, Norge och Finland.

www.kicks.se/beautyact
 | @beautyact_com