Continu presenterar produkter som gör skillnad för din hårbotten

Continu presenterar produkter som gör skillnad för din hårbotten

Till våren utökar Continu sitt sortiment med två hårvårdsprodukter för en hälsosam hårbotten. Hyaluronic Acid Scalp Treatment är en återuppbyggande behandling för en torr och kliande hårbotten. Exfoliating Scalp Massager är en exfolierande hårborste som både djuprengör och masserar hårbotten.

Continu Hyaluronic Acid Scalp Treatment
– tar hand om en torr och kliande hårbotten
En svalkande hårbottensbehandling som omedelbart lindrar en torr och kliande hårbotten. Produkten innehåller en kombination av aloe vera, hyaluronsyra och vitamin B5 som återfuktar, lugnar och ger näring till hårbotten. Motverkar även mjäll och balanserar en känslig hårbotten.

Pris: 199 SEK, 125 ml

Continu Exfoliating Scalp Massager
– för en välmående hårbotten och ett friskt hår
En exfolierande hårborste som masserar hårbotten samtidigt som den hjälper till att lösa upp eventuella spänningar. Utöver en uppiggande massage djuprengör den hårbotten, vilket är välgörande både för hår och hårbotten.

Pris: 149 SEK

Nyheterna lanseras vecka 14 2022, och kommer säljas exklusivt hos KICKS i butik och online.

För vidare information om produkter, pressprover eller intervjuförfrågningar, vänligen kontakta:

Head of PR & information
maria.kempe@kicks.se