För alla skönhetsfantaster som vill skapa magi - FLAER presenterar två gåvoboxar med extra allt!

Inför julen och gåvosäsongen 2021 presenterar FLAER två gåvoboxar för en lyckad makeup; Ready Set Go och Blending Besties. Den ena boxen Ready Set Go innehåller ett startkit med flera must-haves för att skapa en komplett look. Den andra boxen Blending Besties innehåller två bästsäljare av FLAER’s mycket uppskattade makeupsvampar. Perfekta julklappar – inte minst för alla skönhetsfantaster som vill bejaka sin skaparlust och skapa sitt personliga uttryck.

FLAER Ready Set GoStartkit med FLAER’s must-haves
Detta starkit med FLAER’s must-haves innehåller allt för en lyckad bas, mjuk contour och rouge, perfekt blandad ögonskugga och ”eyebrows on fleek”.

I kitet hittar du 106 Buffing Brush som gör det busenkelt att lyckas med foundation, både naturligt och mer fulltäckande. För mjuka konturer och framhävning finns 204 Flared Blush Brush som är idealisk för att applicera contour, bronzer och rouge!

Här finns också 301 Tapered Blending Brush – en mjuk och fluffig ögonskuggborste som gör det riktigt lätt att lyckas med perfekt blandad ögonskugga. För ögonbrynen hittar du 405 Duo Brow Brush som har en tunn snedskuren borste på ena sidan och en ”spoolie” på andra sidan. Fyll i och borsta ut för dina drömbryn.

Tips! 405 Duo Brow Brush fungera också utmärkt att måla eyeliner med, både flytande/gel och med ögonskugga.

Pris: 349 SEK

FLAER Blending BestiesDen ultimata duon för en flawless look
Detta kit är för dig som vill göra saker snabbt, snyggt och ”seamless”! Innehåller två av FLAER’s mycket uppskattade makeupsvampar.

501 Soft Blending Sponge är en multifunktionell makeupsvamp som ger dig en jämn och sömlös applicering av flytande- och krämprodukter som: foundation, rouge, contour, bronzer och highlighter. 504 Velvet Blending Sponge är en innovativ makeupsvamp med sammetskänsla. Funkar lika bra till flytande och krämiga produkter som för puderprodukter- använd svampen fuktad eller torr, den kan göra allt!

Pris: 129 SEK

Samtliga FLAER produkter är 100% veganska och förpackningarna är tillverkade av återvunnet material. Nyheterna släpps på KICKS i butik och online, vecka 42, 2021.

För vidare information om produkter och pressprover, vänligen kontakta:

Head of PR & information
maria.kempe@kicks.se, +46 725 80 39 72