För alla som älskar skönhet! Räkna ned julen med KICKS lyxiga adventskalendrar

För alla som älskar skönhet! Räkna ned julen med KICKS lyxiga adventskalendrar

En glädjande nyhet för alla skönhetsfantaster är att KICKS även inför julen 2022 lanserar två lyxiga adventskalendrar med en mängd härliga skönhetsprodukter från en rad populära varumärken, både svenska och internationella. Den ena kalendern är maxad med favoriter inom makeup och den andra innehåller lyxig och välgörande hudvård för både kropp och ansikte samt några väl utvalda överraskningar för håret. Kalendrarna har en fin design i toner av rött respektive lila, som skiljer dem åt. Adventskalendrarna kommer i begränsad upplaga och lanseras vecka 38 exklusivt på KICKS.

KICKS adventskalendrar, som förra året blev en riktig skönhetssuccé, ger dig möjlighet att förgylla sista tiden fram till jul lite extra med en överraskning varje dag. Perfekt för alla beauty junkies som vill upptäcka nya favoriter inom smink och hudvård eller låta sig inspireras av de senaste trenderna inom skönhet. Eller varför inte hitta tillbaka till tidigare favoriter.

KICKS Advent Makeup Calendar
Påbörja nedräkningen till jul med denna lyxiga kalender maxad med härlig makeup. Förutom makeup gömmer sig här även utvalda skönhetsfavoriter inom doft och tools. I kalendern finns 24 stycken ”must-haves” från många olika skönhetsvarumärken, som till exempel YSL, Lancôme, Morphe, Buxom, Smashbox och IT Cosmetics. Passar både den som har stort intresse för skönhet likväl den som vill lära sig mer och testa olika produkter.

PRIS: 1 499 SEK
Denna kalender finns på kicks.se samt i utvalda butiker (inkl. KICKS Flagship-butiker).

KICKS Advent Beauty Calendar
Starta december och räkna ned varje dag fram till jul med gåvor fyllda med fukt, glow, vitaminer, antioxidanter och allt annat din hud suktar efter. Denna adventskalender innehåller 24 stycken gåvor för både kropp, ansikte och hår från olika varumärken, som till exempel Clarins, Estée Lauder, Filorga, Biotherm, Redken och Monsun. Passar alla hudvårdsnördar som gillar att testa nya produkter eller kanske hitta tillbaka till gamla favoriter.

PRIS: 1 499 SEK

Denna kalender finns både på kicks.se och i butik (inkl. KICKS Flagship-butiker).

Maria Kempe, pressansvarig KICKS
maria.kempe@kicks.se, +46 72 580 39 70