Gåvoboxar för en lyxig och rogivande spa-upplevelse!

Gåvoboxar för en lyxig och rogivande spa-upplevelse!

Inför den stundande gåvosäsongen och julen 2021 släpper MON|SUN fyra exklusiva presentaskar; Moment Makers, Weekly Renewal, Daily Healers och Everyday Treats, med välgörande produkter för både kropp och själ. Utmärkta gåvor att ge bort till någon du vill skämma bort med rogivande stunder. Presentasken Moment Makers är också en återkommande favorit, inte minst för alla som uppskattar en komplett sparutin som täcker veckans alla behov. I år kommer den i ny tappning med en ny blandning av produkter.

MON|SUN MOMENT MAKERS
En gåvobox som i år utgörs av en lyxig sammetsnecessär fylld med fyra härliga produkter; Dry Body Brush, Friday Foaming Bliss Calming Oats, After Hour Moist Frosty Dawn Body Lotion samt Nighttime Wonder Overnight Hand Mask. Dessa är noga utvalda för att ge en härlig spa-upplevelse för veckans alla dagar.

Dry Body Brush, är en borste som ger kroppen en skonsam exfoliering och stimulerar blodcirkulationen. Borsta från fötter upp mot hjärtat, använd ihop med olja eller kroppslotion innan dusch. Följ upp med en dusch tillsammans med den lyxigt löddrande duschgelen Friday Foaming Bliss Calming Oats. Återfukta huden med kroppslotionen After Hour Moist Frosty Dawn Body Lotion, som släpps i begränsad upplaga. Glöm sedan inte bort händerna! Med den lätt exfolierande handmasken Nighttime Wonder Overnight Hand Mask som verkar under natten får du silkeslena händer.

Pris: 499 SEK

MON|SUN WEEKLY RENEWAL
En lyxiga gåvobox som innehåller den perfekta duon; Dry Body Brush samt Luster Moments Repairing Oils Body Oil, för en härlig spa-ritual som ger en återfuktad hud med ett naturligt glow.

Använd Dry Body Brush för en skonsam exfoliering och ökad blodcirkulation. Massera från fötter upp mot hjärtat för slätare hud fylld med ny energi. Använd Luster Moments Repairing Oils Body Oil tillsammans med borsten eller på egen hand. Den har lyxig och len konsistens och innehåller vårdande avokadoolja och Vitamin E för återfuktning. Smälter in i huden utan att kladda, kan också användas som massageolja.

Pris: 349 SEK

MON|SUN DAILY HEALERS
Ett härligt gåvokit för händer och fötter som innehåller Velvety Weekdays Calming Oats Hand Balm och bästsäljaren Bedtime Therapy Calming Oats Overnight Foot Mask. Denna duo är berikad med lugnande havre som återfuktar, fräschar upp och mjukgör händer och fötter från morgon till kväll, alla dagar i veckan. Har även en lyxig aromatisk doft av jasmin, fikon och vetiver.

Velvety Weekdays Calming Oats Hand Balm är den perfekta on-the-go produkten för sammetslena händer, inte minst under årets kalla månader då de lätt blir torra. Bedtime Therapy Calming Oats Overnight Foot Mask är en fotmask med rik och fluffig formula. Med vårdande lugnande havre och exfolierande enzym påskyndas hudens cellförnyelse över natten. Resultatet är silkeslena fötter.

Pris: 199 SEK

MON|SUN EVERYDAY TREATS HAND KIT
En gåvobox som innehåller Whenever Wash Mineral & Moist (handtvål) och All Day Treat Mineral & Moist (handlotion). Två vardagslyxiga produkter, berikade med mineraler och återfuktande ämnen, som ser till att dina händer är rena och skönt mjuka hela dagen. Med noter av citrus, vit mysk och ingefära sprider de en behaglig och uppfriskande doft av pressad citrus och friskt gräs.

Pris: 199 SEK

Gåvoboxarna lanseras vecka 42. MON|SUN säljs exklusivt hos KICKS och Åhléns, både i butik och online samt via www.monsunspa.com.

För mer information, kontakta:
Maria Kempe, pressansvarig KICKS, maria.kempe@kicks.se,