KÄRT ÅTERSEENDE! MON|SUN’S EXLUSIVA KOLLEKTION FROSTY DAWN GÖR EFTERLÄNGTAD COME BACK

Förra årets succé; den limiterade serien Frosty Dawn i vacker vinterskrud i toner av vitt och silver, gör efterlängtad entré även denna höst. Liksom tidigare år ingår flera behagliga kroppsprodukter fullmatade med välgörande ingredienser samt en lyxig gåvobox. Ett kärt återseende är också MON|SUN’s limiterade doftljus. Samtliga produkter har försetts med den omtyckta och rogivande doften ”Warm Driftwood & Smoked Vanilla”. Produkterna är 100% veganska och tillverkade i Sverige.

I den limiterade kollektionen MON|SUN Frosty Dawn finns sex härliga kroppsprodukter; en duschgel, en kroppskrubb, en kroppslotion, en handtvål, en handkräm och en kroppsolja. Dessa kan med fördel användas ihop för att skapa en lyxig och avslappnande hudvårdsrutin för hela kroppen. Kroppslotion och kroppsskrubben är också de produkter som ingår i seriens fina gåvobox. Huvudingredienserna är Niacinamid, Vitamin E, Panthenol och extrakt från snösvamp – som alla bidrar till djup återfuktning och intensiv näring till huden.

Det vackra och omåttligt populära doftljuset gör också en efterlängtad come back. Med sina vilsamma doftnoter av bergamott, drivved och vanilj lyser det upp i höst- och vintermörkret och skapar en härligt rogivande stämning. Perfekt inte minst under vintersäsongen då man vill maxa myset och skapa en varm och ombonad atmosfär.

MON|SUN CREAMY SATURDAYS, FROSTY DAWN
En fluffig och mjukgörande kroppskräm som återfuktar på djupet och tillför näring. Kroppskrämen innehåller Vitamin E som reparerar och återställer torr hud medan Niacinamid hjälper till att öka hudens elasticitet och lämnar den mjuk och återfuktad.

Pris: 119 SEK, 225 ml

MON|SUN TIME OUT SCRUB, FROSTY DAWN
En härligt krämig kroppsskrubb med Niacinamid, Vitamin E och F för att bibehålla hudens fuktnivåer samtidigt som de små men kraftfulla skrubbkornen varsamt exfolierar huden. Extrakt från snösvamp gör huden mjuk och silkeslen.

Pris: 149 SEK, 225 ml

MON|SUN FRIDAY FOAMING BLISS, FROSTY DAWN
En härligt krämig duschgel som förvandlas till ett lyxigt lödder vid applicering. Lugnar och rengör effektivt huden utan att torka ut. Innehåller sheasmör som återfuktar och lämnar huden mjuk.

Pris: 89 SEK, 200 ml

MON|SUN WHENEVER WASH HAND SOAP, FROSTY DAWN
Flytande handtvål som passar daglig rengöring av händerna. Berikad med niacinamid för mjuka och vårdade händer.

Pris: 89 SEK, 350 ml

MON|SUN DAILY RECOVER HAND CREAM, FROSTY DAWN
En djupt återfuktande handkräm som stärker och återställer huden, för lena och mjuka händer. Den fylliga formuleringen innehåller 5% Niacinamid som bidrar till att öka hudens elasticitet, förbättrar ojämna nyanser i huden och stärker hudbarriären.

Pris: 149 SEK, 75 ml

MON|SUN LUSTER MOMENTS BODY OIL, FROSTY DAWN
Denna lyxiga kroppsolja med härligt närande egenskaper ger dig en mjuk och len hud. Avokadoolja och vitamin E återfuktar effektivt och den lätta texturen absorberas snabbt och lämnar en klibbfri känsla. Denna kroppsolja kan också användas som massageolja.

Pris: 199 SEK, 300 ml

MON|SUN SCENTED CANDLE, FROSTY DAWN
Ett omtyckt doftljus som lyst upp i vintermörkret de senaste åren och som bidragit till en härlig julstämning, men som i år fått en ny vinterskrud. Tänd ljuset och slappna av till doftnoter av bergamott, drivved och vanilj. Detta limiterade doftljus är den ultimata kompanjonen för lediga dagar och rogivande stunder. Tillverkat av 100% naturligt vax. Brinntid 60 timmar.

Pris: 299 SEK, 350 gr

MON|SUN FROSTY MOMENTS GIFTBOX, FROSTY DAWN
Denna gåvobox är perfekt att antingen unna sig själv eller ge bort till någon man tycker om. Gåvoboxen innehåller kroppskrämen Creamy Saturdays Moist Frosty Dawn och kroppsskrubben Time Out Scrub Frosty Dawn. Tillsammans är det den perfekta duon för mjuk, återfuktad och silkeslen hud!

Pris: 229 SEK

MON|SUN Frosty Dawn börjar rullas ut i butik och online från vecka 36. Gåvoboxen lanseras vecka 40.

MON|SUN säljs exklusivt hos KICKS, både i butik och online samt via www.monsunspa.com.

www.monsunspa.com
Instagram: @monsunspa