KICKS vinnare i ELLE Beauty Awards 2013!

KICKS vinnare i ELLE Beauty Awards 2013!

Igår var det Sverigepremiär för den internationella skönhetsutmärkelsen ELLE Beauty Awards 2013. 20 vinnare inom kategorin skönhet fick ta emot sitt pris på Grand Hôtel i Stockholm. KICKS Trio Concealer Cover & Correct vann kategorin Årets Concealer med motiveringen: En smart trio, särskilt framtagen för ögonområdet, som smidigt döljer skavanker och suddar ut mörka ringar och ojämnheter.

KICKS Make Up lanserades i höst med 135 kvalitativa och professionella makeupprodukter till förmånliga priser. Det utvalda sortimentet skapades helt efter våra kunders preferenser vad det gäller färger, konsistens, förpackningar och kvalité. KICKS Trio Concealer Cover & Correct är en av produkterna ur KICKS Make Up som snabbt blev en toppsäljare på alla våra marknader och därför är det nu extra kul att den även har blivit en prisbelönad produkt!

Har du några funderingar kring produkter från KICKS?
Kontakta Jessica Rogberg, KICKS presskontakt.
jessica.rogberg@kicks.se

KICKS är den ledande skönhetskedjan i Norden och består totalt av 241 butiker: 143 i Sverige, 16 i Finland och 82 i Norge. Med attraktiva varumärken inom doft, makeup, hudvård och hårvård samt välutbildade skönhetsexperter i butik erbjuder KICKS ett modernt och internationellt koncept. KICKS kosmetikkedjan AB ingår i Axstores.