Säkra ditt glow i vår! BeautyAct’s bästsäljare Multi-Task Dewy Face Gloss kommer i två nya nyanser

Till våren kommer BeautyAct Multi-Task Dewy Face Gloss i två nya skimrande färger - brons och rosa. Produkten har en behagligt lätt gelformulering som förstärker hudens naturliga lyster för en fräsch look. Kan användas på både kinder, läppar och ögonlock.

Multi-Task Dewy Face Gloss är perfekt när du vill skapa en naturligt fräsch look med fint glow. Den kan användas ensam eller ovanpå din makeup för att trolla fram den perfekta lystern och passar för såväl läppar, kinder som ögonlock. Multi-Task Dewy Face Gloss finns sedan tidigare i en transparant nyans, och nu utökas sortimentet med två vackra skimrande färger i brons och rosa.

Gör så här: Applicera den på ansiktet där du önskar en naturlig glans. För bästa resultat använd BeautyActs borste nr 113. Går även utmärkt att para ihop med BeautyAct’s Luminous Complexion Foundation för att förstärka lystern. Ett tips är att applicera produkten på båda läppar och ögon för att få en trendig wet-eye look.

Pris: 199 SEK, 20 ml

BeautyAct Multi-Task Dewy Face Gloss i de två nya nyanserna lanseras vecka 14 2022 på KICKS, i butik och online.

Om BeautyAct by KICKS
BeautyAct skapar högteknologisk hudvård och multi-funktionell makeup och makeupbortsar för en aktiv livsstil. Sortimentet består av högpresterande produkter framtagna sida vid sida för optimal användning, med aktiva ingredienser och innovativ teknologi. Samtliga produkter är 100% veganska, parfymfria och dermatologiskt testade. Varumärket finns till försäljning i samtliga KICKS butiker och online i Sverige, Norge och Finland.

www.kicks.se/beautyact | @beautyact_com