Välkomna vår- och sommarmånaderna med Atelier Rouge's limiterade kollektion i säsongens trendigaste nyanser!

I årets limiterade vår- och sommarkollektion från Atelier Rouge hittar du fem klara och färgstarka nyanser, inspirerade av 2023 års modescen. De lekfulla och pigmentrika nyanserna passar utmärkt att matcha till så väl vårens som till sommarens alla looker. Så låt Atelier Rouge Spring Summer 2023 Collection sätta dina naglar på kartan som den ultimata modeaccessoaren!

Precis som tidigare års limiterade kollektioner från Atelier Rouge, är inspirationen hämtad från modescenen där man i år plockat upp den färgstarka och lekfulla trenden som återfinns på säsongens catwalks. Kollektionen består av fem väl kurerade färgstarka nyanser som passar perfekt att bära var och en för sig eller komponera ihop till en egen design som passar dig och din garderob med alla dess stilkombinationer.

Samtliga lack i kollektionen kommer förpackade i en specialdesignad flaska med röd kork som särskiljer sig från varumärkets annars karaktäristiska cremevita kork. Atelier Rouge Spring Summer 2023 Collection har, liksom ordinarie sortiment, en borste som gör det enkelt att få till en felfri applicering samt metallkulor i botten som gör att hållbarheten blir längre och formulan lättas upp.

Lacken består till 80% av ingredienser med naturligt ursprung och har en vegansk formula. Alla förpackningar är nedbrytningsbara. De högglansiga lacken är mycket snabbtorkande och en generös appliceringsteknik i två lager rekommenderas.

Atelier Rouge Spring Summer 2023 Collection består av fem nagellack; Parisian Showgoer, That’s All, Wearing Expensive, Ready for Something new och Runway Hot Pink. Kollektionen lanseras vecka 8 och säljs exklusivt på KICKS, online och i butik. Pris: 99 SEK för ett nagellack innehållande 8 ml.