Välkomna våren med KICKS senaste nyheter inom sin omtyckta Self Tan-serie

Välkomna våren med KICKS senaste nyheter inom sin omtyckta Self Tan-serie

Säg hej till en naturligt solkysst hy! Inför våren 2021 presenterar KICKS sina senaste tillskott i sin populära Self Tan-serie; Illuminating Body Bronzer, Illuminating Tan Melting Lotion, Illuminating Tan Face Serum och Illuminating Tan Face & Decolletage MistMed de olika produkterna kan du enkelt skapa en fräsch solbränna utan att utsätta huden för solens skadliga strålning. Beroende på hur mycket tid du har kan du här välja mellan produkter som verkar på nolltid eller produkter som gradvis bygger upp en naturligt solbrun lyster. Liksom övriga sortimentet bygger de på den senaste brun-utan-sol-teknologin kombinerad med effektiv hudvård.

KICKS Illuminating Body Bronzer – En tonad kroppsbronzer som ger en solkysst look på nolltid, perfekt för en sista minuten touch-up!

En tonad DHA-fri bronzer för kroppen som ger en gyllene bränna direkt vid applicering. Med ljusreflekterande skimmerkomplex ger den även en lätt airbrush effekt och ett fräscht glow. Den lätta och kladdfria formulan innehåller hydrolyserad jojobaester och kumquat-extrakt för att återfukta huden och främja dess lyster.

Instruktioner: Förbered din hud genom att exfoliera och återfukta torra områden. Massera in bronzern jämnt mot din hud. Låt torka. Tvätta händerna efter användning. Använd duschkräm för att ta bort produkten.

PRIS: 199 SEK, 150 ML

KICKS Illuminating Tan Melting Lotion En skimrande lotion som både bygger upp och upprätthåller en naturlig glow

En skimrande lotion som snabbt smälter in i huden och stegvis bygger upp ett naturligt och somrigt glow. Innehåller hydrolyserade jojobatestrar som återfuktar din hud och kumquat-extrakt för en vacker lyster. Denna lätta formula förstärker din egen hudton för en naturlig solbränna. Kan användas dagligen eller som en perfekt lösning efter semestern för att bibehålla din solbränna.

Instruktioner: Förbered din hud genom att exfoliera och återfukta torra områden. Massera jämnt mot ren hud. Tvätta händerna efter användning.

PRIS: 199 SEK, 150 ML

KICKS Illuminating Tan Face Serum Ett serum som stegvis bygger upp en vacker solbränna och ger glow

Ett ansiktsserum som innehåller kumquat-extrakt för en vacker lyster och hydrolyserade jojobaestrar som återfuktar och hjälper till att bevara ett långvarigt solkysst resultat. Serumet bygger stegvis upp en naturlig solbränna med lyster. Den tonade formulan hjälper även till att jämna ut hyn samtidigt som den skapar en omedelbar solkysst finish.

Instruktioner: Applicera på torr och rengjord hud före din ansiktskräm. Blanda jämnt över ansiktet och nacken. Tvätta händerna efter användning.

PRIS: 229 SEK, 30 ML

KICKS Illuminating Tan Face & Decolletage Mist En ultrafin och transparent mist som gör att det aldrig har varit lättare att bygga upp din solbränna

En ultrafin och transparent mist som ger en fräsch och naturlig solbränna. Den lättapplicerade flytande och kladdfria formulan bygger upp en naturligt solbrun lyster gradvis, vilket innebär att du själv kan styra intensiteten i resultatet. Innehåller ett aktivt fuktkomplex och lågmolekylär hyaluronsyra för att återfukta huden och bevara ett långvarigt resultat. Perfekt för en solkysst touch på ansikte och dekolletage.

Instruktioner: Håll munstycket på 15-30 cm avstånd. Stäng ögonen och spraya jämnt på rent och torrt ansikte, nacke och dekolletage. Tvätta händerna efter användning.

PRIS: 199 SEK, 75 ML

KICKS nya brun-utan-sol-produkter finns i alla KICKS-butiker och på kicks.se från vecka 20.

Camilla Söderlund, Patriksson Communication

camilla.soderlund@patrikssongroup.com, + 46 76 6 555 501