Skördetid på Österlen

Skördetid på Österlen

Hösten är en fantastisk tid på Österlen! Under många år har vi firat med äpplet i fokus. Sedan 2021 gör vi det tillsammans för att visa den mångfald som finns på Österlen, och vi bjuder in både till skörden, maten, kulturen och hantverket. Vi omfamnar alla delar i vårt område.

Årets Skördetid på Österlen firas med att medlemmar från nätverken tillsammans bjuder in till olika evenemang och erbjudanden under perioden 17 september – 9 oktober 2022. Vi inleder med en gemensam invigning den 17 september kl. 10-15 i samarbete med Sillens Dag i Simrishamn!

Välkomna att fira Skördetid på Österlen med oss 17 september – 9 oktober!

Läs mer på www.skordetidosterlen.se

Med vänliga hälsningar,