Malena Ivarsson gästar Kulturkväll med Olof Buckard

Vad är friskt? Vad är sjukt? Vad är livsdugligt?

Malena Ivarsson och Olof Buckard i samtal kring kärlek, sex, passion, gudstokar och trassliga psyken.

Malena Ivarsson är sexolog, utbildad socionom och författare. Hon var nyligen aktuell med radioprogrammet Till sängs i kulturen. Kvällen börjar med Olof Buckard, journalist, predikant och satiriker, berättar och gestaltar på ett självutlämnande vis kring egna erfarenheter av tvångstankar och tvångshandlingar, Tourette, panikångest och hypokondri - Han var först med att i svensk media berätta om detta.
Därefter bjuds kvällens gäst upp på scen för samtal. Både Malena Ivarsson och Olof Buckard har det gemensamt att de är prästbarn.

Kulturkväll med Olof Buckard

Gäst Malena Ivarsson

Måndag den 14 november kl 19:00

Scen: Boulevardteatern, Götgatan 73, Stockholm