Veckans nyhetsbrev från LindeKultur (vecka 15)

Veckans nyhetsbrev från LindeKultur (vecka 15)

Veckans nyhetsbrev från LindeKultur - en fristående nyhets- och informationskanal för kulturlivet i Lindesbergs kommun med två huvuduppgifter: ● Information & Marknadsföring - för att göra kulturlivet i Lindesberg mer känt både i och utanför kommunen; ● Bevaka & Granska - för att uppmärksamma kulturpolitiska frågor på kommunal, regional och nationell nivå av vikt för kulturlivet i Lindesberg.

..................................................................................

Alla nyheter - se nyhetsarkivet >> Nyheter om kulturlivet i Lindesberg (med omnejd) skickas till info@lindekultur.se. Publicering av relevanta nyheter är en kostnadsfri tjänst från redaktionen för LindeKultur.

Fortsatt publikrusning till Lindesbergs Bio

Med en bra bit över 100 besökare på tisdagskvällens visning av "Den sista resan" går det inte att bara sluta visa den, meddelar Lindesbergs Bio: Självklart får den fler visningar och det redan på söndag 14 april kl. 16:00. Läs mer om Lindesbergs Bio >>

Tyck till om Lindesbergs Bio i webbenkät

"För oss på Lindesbergs Bio är det viktigt att våra besökare trivs", skriver den kommunala biografen - och genomför därför just nu en undersökning där du som besökare har möjlighet att tycka till: "Undersökningen består av några frågor där du kan lämna betyg på olika områden och du har också möjlighet att lämna kommentarer, kanske har du tips och idéer om hur vi kan göra din upplevelse ännu bättre!" Klicka här för att komma till frågorna >>