Prisbelönta föreläsare inspirerar på Kvix

Det händer mycket hos oss på Kvix just nu! Vi växer så det knakar och allt eftersom anpassar vi tjänsten till det ni vill ha och efterfrågar. Under våren har vi satsat stort på föreläsningar och vi kan nu stoltsera med några Sveriges mest eftertraktade inspiratörer på vår plattform.

Hos oss får du allt om hälsa och välmående. Just nu erbjuder vi föreläsningar om allt från föräldraskap, ledarskap, utbrändhet, sömn och kost, till hur du stärker din hjärna och hittar motivation.

En av Sveriges mest populära föreläsare är Anna Tebelius Boden. Ur ett vetenskapligt perspektiv lär hon oss hur hjärnan fungerar, hur vi lär och motiveras. Just nu finns tre föreläsningar med Anna. De är fristående men kompletterar varandra genom olika perspektiv och du får också praktiska verktyg.

- Jag hoppas att deltagarna ska känna sig stärkta av att ha fått ytterligare ett perspektiv på livet och framförallt en ny nivå av inflytande på sin egen och andras motivation, säger Anna Tebelius Boden.

En annan erkänd och prisbelönt föreläsare och inspiratör är Micke Gunnarsson som också han har flera olika föreläsningar hos oss på Kvix. Micke beskriver sig själv som en kärleksfull irritatör, författare och medmänniska som ofta lägger stort fokus på föräldraskap, barn och att hitta ett hållbart liv i stort som smått.

- Jag tycker att det är inspirerande att föreläsa på Kvix. Speciellt energin som blir i en livesändning. Jag vill ge inspiration och energi och skapa en aha-upplevelse som deltagarna kan utveckla efter sändningen, säger Micke Gunnarsson.

Allt du behöver för att ta del av vårt växande utbud av spännande och inspirerande föreläsningar är ett gratis Kvixkonto. Vill du dessutom ha möjlighet att se föreläsningarna i efterhand skaffar du enkelt Kvix Premium för bara 99 kronor i månaden, så får du tillgång till alla våra tjänster.

Vi ses på Kvix.se!