Osäker på din pension? Välkommen på pensionsträffar i Insjön, Rättvik och Leksand

Har du fått orange pensionskuvertet och känner dig osäker på din pension? Kom till någon av våra pensionsparträffar i Insjön, Rättvik eller Leksand så berättar vi hur du ska göra för att få den pension du önskar.

Efter informationen har du möjlighet att boka en privat pensionsgenomgång om du behöver mer hjälp med att till exempel starta eller ändra ett sparande.

Anmäl dig genom att ringa 0247 886 00 eller maila info@leksandssparbank.se (namn, telefon och plats). Denna pensionsträff vänder sig i första hand till dig som idag arbetar. Ju yngre du är desto större möjligheter har du att planera inför din pension.

Insjön: tisdag 8:e mars, frukostträff mellan 07.30 och 8.30. Vi bjuder på enklare frukost (meddela oss gärna om eventuell specialkost, tex glutenallergi eller laktosintolerans, när du anmäler dig). Sista anmälan 6:e mars.
Rättvik: torsdag 10:e mars klockan 17-18. Vi bjuder på smörgås och något att dricka. Sista anmälan 8:e mars.
Leksand: torsdag 17:e mars klockan 17-18. Vi bjuder på smörgås och något att dricka. Sista anmälan 15:e mars.

Varmt välkomna!