Pressträff: Utbyggnation av Insjöns ridhus påbörjas

Insjöns ridklubb bygger ut sitt ridhus för att fler hästintresserade ungdomar ska få möjlighet att rida. Välkommen på pressträff när utbyggnationen börjar.

Projektledare och representanter från Insjöns Ridklubbs styrelse och ungdomssektion finns på plats tillsammans med några av sina hästar. Leksands Sparbank sponsrar utbyggnationen och bankens VD Bo Liljegren finns också på plats för att berätta varför banken satsar på detta.

När: fredag 17 juni klockan 11.00
Var: Insjöns Ridklubb

Leksands Sparbanks mål är att människor och företag i bygden ska må bra och utvecklas. Vår vinst återinvesteras för att bygden ska blomstra. Oss äger ingen. Vi är nämligen ingen vanlig bank.