10års-jubileum för SUPER SATURDAY!

10års-jubileum för SUPER SATURDAY!

SUPER SATURDAY firar 10 år av träningsglädje. Lördagen den 6 september drar festen igång i Ericsson Globe och Annexet, Stockholm när vi under en fullspäckad dag samlas från olika delar av världen och skapar träningseufori tillsammans.

SUPER SATURDAY är årets höjdpunkt för Les Mills-instruktörer och träningsentusiaster. Den 6 september 2014 intar Les Mills Ericsson Globe och Annexet där vi varje år bjuder flera tusen deltagare på en alldeles speciell upplevelse. Med representanter från huvudkontoret på Nya Zeeland, våra nordiska stjärnor samt vår nya SUPERSTAR tar vi gruppträningens alla klasser till en helt ny nivå. Under en dag varje höst träffas, motiveras och tränar tusentals människor tillsammans i våra olika program.

Speciellt för i år är att vi bjuder in deltagarna på ett smakprov av Les Mills främsta nyhet, Les Mills Virtual. Genom denna nya tekniska kanal öppnar vi upp dörrarna för en bredare målgrupp. Här ges deltagaren chansen att förälska sig i träningsglädjen Les Mills klasser innebär från en annan vinkel.

Intervjuer med våra internationella och nordiska tränare, samt vinnaren av
SUPERSTAR 2014 bokas i förväg

SALES AND MARKETING DIRECTOR