Bokaktuella Cajsa Tengblad släpper sin första singel

Bokaktuella Cajsa Tengblad släpper sin första singel

Hälsopedagogen och författaren Cajsa Tengblad är aktuell med boken Tillsammans är det nya själv – Att leva ett gott liv som förälder. Nu släpper hon sin första singel Älska oss hela.

Den 18 april släpps singeln som är en försmak på det kommande albumet Hoppet reser sig trotsigt.

Musikern David Åhlén har producerat skivan och medverkande musiker är Andreaz Hedén och Gustaf Spetz.

Albumet släpps vid en releasekonsert i Kaxholmen den 30 april.

Cajsa Tengblad är hälsopedagog, coach, yrkesföreläsare och författare till Självbild, reflektionsboken 5 minuters paus,Prestationsprinsessan och nu senast Tillsammans är det nya själv. Cajsa brinner för att förebygga psykisk ohälsa och är prisbelönt för sitt hälsofrämjande arbete bland ungdomar och vuxna. Hon bor med sin familj i Kaxholmen utanför Jönköping.

För mer information, recensionsexemplar och bokning av intervju kontakta Vilhelm Hanzén, PR- och kommunikation:
vilhelm.hanzen@libris.se, 019-20 84 10, 076-503 84 10