LogMeIns användare sparade mer än 2601 kronor per sekund.

Med LogMeIns produkter kan mobiloperatörer, företagare, IT-avdelningar och privatpersoner fjärrstyra sina datorer och andra produkter. Något som både sparar tid och pengar för den som på distans vill kunna arbeta eller nå sitt kontor. En undersökning* visar att LogMeIns användare förra året sparade 366.350.660 timmar. Det är lika mycket tid som det tar att bygga Eiffeltornet 19.200 gånger  eller att gå jorden runt 44.137 gånger.

Förra året sparade LogMeIns användare sammanlagt 366.350.660 timmar.
Det är 41.820 år eller 292.740 hundår
Tid nog att bygga Eiffeltornet 19.200 gånger
Eller gå runt jorden 44.137 gånger

Användare av LogMeIn sparade sammanlagt 82.191.503.210 kronor.
Det är mer än 2601 kronor per sekund.
För det kan du köpa en 7 miljoners villa varje dag under 28 år.
Utbetalt i kontanter skulle det väga lika mycket som 705 skolbussar.

*Uppgifterna är baserade på en studie från LogMeIn där användare slumpvis fått svara på några frågor.

Om LogMeIn, Inc.
LogMeIn är en ledande leverantör av on-demand-lösningar som gör det möjligt för mobiloperatörer, företagare, IT-avdelningar och privatpersoner att fjärrstyra sina datorer och andra produkter. LogMeIns produkter levereras via internet och kan nås via en webbläsare. LogMeIns sortiment är LogMeIn Pro®, LogMeIn® Ignition™, LogMeIn Rescue®, LogMeIn IT Reach®, LogMeIn Backup®, RemotelyAnywhere®, LogMeIn Free® and LogMeIn Hamachi®. LogMeIn är baserad i Woburn, Massachusetts och har kontor i Australien, Ungern och Nederländerna.  Mer information finns på www.LogMeIn.com

• distansarbete
  • fjärråtkomst