Mattias Lundberg - en av Sveriges populäraste föreläsare 2023!

Mattias Lundberg - en av Sveriges populäraste föreläsare 2023!

Psykologen och författaren Mattias Lundberg presenteras av Eventeffect som en av Sveriges populäraste föreläsare 2023.

-Det är alltid roligt att omnämnas i positiva ordalag tillsammans med så kompetenta kollegor, säger Mattias Lundberg och fortsätter:
-Speciellt roligt är det att det är kunder, bokare och arrangörer som lämnat sina omdömen.

-----------

Mattias Lundberg är legitimerad psykolog och docent i psykologi vid Umeå universitet. Han arbetar även sedan många år som organisationskonsult och hjälper företag inom det arbets- och organisationspsykologiska fältet. Mattias Lundberg är en erkänt duktig föreläsare och är tidiagre prisbelönt för sitt sätt att omformulera modern vetenskap till begriplig och användbar kunskap. Mattias har skrivit ett stort antal böcker, däribland boken ”Jäkla människa - en handbok i hur du hanterar jobbiga människor på arbetet” och humorboken ”Mamma Ljuger – sanningen om din uppväxt”, tillsammans med komikern Jan Bylund (som också finns med på Eventeffects lista). ”Mamma Ljuger” har även blivit en bejublad humorshow som hösten 2023 går in på sitt fjärde år och fortsätter att locka storpublik landet runt.

-----------

Mer information: